ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

160 נגנים, יעקב שוואקי ושלומי שבת • צפו

לא השגתם כרטיס למופע של יעקב שוואקי לכבוד חיילי צה"ל, תוכלו להשלים את החסר באמצעות DVD חדש • גולת הכותרת: דואט מרגש עם שלומי שבת • אל תחמיצו!

שוואקי ושלומי שבת, צילום: ישראל ברדוגו
שוואקי ושלומי שבת, צילום: ישראל ברדוגו

יעקב שוואקי, הזמר הראשון בז'אנר החסידי שכבש ומילא את קיסריה פעמיים במופע כפול, היה גם הראשון שניגש למשימה הלא פשוטה של מופע ענק וססגוני בהיכל NOKIA, זה החל בבמת הענק המושקעת אליה נחשף הקהל עם כניסתו להיכל, ומשם למערכת מסכי המולטימדיה והתאורה החדישות שהובאו ארצה במיוחד למופע זה. כל זאת ועוד - בשילוב תזמורת ענק, עם הרכב סימפוני מורחב של כ-160 נגנים, שחברו תחת שרביטו של המנהל האומנותי יוחי בריסקמן.

צפו:


ההופעה התחילה במחרוזת פתיחה מיוחדת מלהיטי האלבומים האחרונים, בעיבודו של יענקי בריסקמן, ובהמשך ביצע שוואקי את מיטב הלהיטים אשר שובצו במחרוזות בעיבודים חדשים. בזה אחר זה התגלו שירים חדשים ודואטים מפתיעים. בין היתר 'לא תדע' בביצוע עם החזן הצבאי הראשי סא"ל שי אברמסון, 'לא ישא גוי' – לחן של איצי וולדנר, 'מי שברך' - שיר חדש שהולחן על ידי שוואקי ואיצי וולדנר, ובוצע בהשתתפות מקהלת הרבנות הצבאית, 'לא יעבוד' – עם חברי להקת מטאליש ועוד.

אחת הפסגות של המופע הייתה ללא ספק בעת ביצוע הדואט עם אמן הנשמה הישראלי שלומי שבת, בשירים: 'אין עוד מלבדו' ו'והיא שעמדה'.

בקהל נכחו כ-10,000 איש שהצביעו ברגליים, והגיעו ליהנות ממופע מיוחד ומושקע, אלפי אנשים נותרו ללא כרטיסים - מאחר שאתרי המכירה נסגרו בשבוע שלפני המופע עם הכיתוב החד משמעי SOLD OUT. אך כעת יכולים אלפי המאוכזבים לחוות את החוויה בצפייה ביתית.

המופע צולם ב-16 מצלמות HD אשר מספקות זוויות צפייה רבות, ולאחר מספר חודשי עריכה ניתן לראות כי שוואקי ובריסקמן - בשיתוף של שרון דניאל וצוות ההפקה הישראלי, מוכיחים שוב כי המוזיקה היהודית ניצבת בחזית הקדמה העולמית.

בונוס: מאחורי הקלעים – צוות צילום מיוחד תיעד את יעקב שוואקי מרגע נחיתתו בנתב"ג עד לעליה לבמה, התיעוד מספק הצצה מעניינת להכנות לקראת המופע הגדול.
מוסיקה חסידית מופעים די וי די יעקב שוואקי שלומי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד