י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי שקיבל חנינה

יועצו לשעבר של טראמפ: "ה-FBI הפך לגסטאפו הפרטי של ביידן"

רוג'ר סטון, יועץ פוליטי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, האשים את ה-FBI בהיותו "הגסטפו האישי" של הנשיא ביידן, ותיאר את הזימון שקיבל מוועדת בית הנבחרים החוקרת את המהומות ב-6 בינואר בגבעת הקפיטול כ"הטרדה"

יועצו לשעבר של טראמפ: "ה-FBI הפך לגסטאפו הפרטי של ביידן"
טראמפ וביידן צילום: קמפיין המועמדים

רוג'ר סטון, יועץ פוליטי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אשר קיבל חנינה מטראמפ לאחר שהורשע בעדות שקר בבית המחוקקים על התערבות רוסית בבחירות, הטיח ב-FBI האשמות קשות.

"יש לנו קבוצה של בריונים פוליטיים בצמרת ה-FBI שמשתמשת ב-FBI בתור הגסטפו האישי של ג'ו ביידן", הוא אמר בתוכנית רדיו ב-WABC בראיון ששודר אתמול (ראשון).

הוא האשים את הוועדה שחוקרת את המהומות בגבעת הקפיטול ב-6 בינואר השנה, בשימוש בזימון כמו "הודעות לעיתונות". הוא תקף את ה-FBI. "שלא לדבר על הרמה החדשה של הטרדה של הקונגרס, הם הפעילו עלי לחץ כספי עצום, והם מבקשים לכתוב זימון כאילו זו הודעה לעיתונות", אמר סטון. "הם פרסמו את הזימון לגבי בעיתונות לפני שעורכי הדין שלי בכלל קיבלו אותו והיתה להם אפשרות לקרוא אותו" הוא שאל.

הוועדה כבר ראיינה ותשאלה יותר מ-150 אנשים מאנשי הממשל הקודם, כולל אנשי מדיה חברתית ואנשי אכיפת החוק, כולל כמה עוזרים לשעבר של טראמפ ששיתפו פעולה.

דונלד טראמפ FBI ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד