ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פורום משותף: ביה"ח 'ברזילי' ועסקני רפואה חרדים

פורום שהוקם לרגל גידול הציבור החרדי בדרום יתכנס לעיתים קרובות • מנכ"ל 'ברזילי', ד"ר חזי לוי: "מטופל חרדי יוכל לקבל את השירות המיטבי מתוך הבנה מלאה לכללי ההלכה"

הפורום
הפורום

עם התפתחות האוכלוסייה החרדית בערי הדרום, הוחלט בבית החולים 'ברזילי' באשקלון להקים פורום משותף לעסקני הרפואה החרדיים הפועלים בדרום - כמו גם נציגי קשרי הקהילה בקופות החולים השונות, על מנת לייעל את השירות הניתן למגזר החרדי.

בפורום המשותף שהתכנס לראשונה, נכחו מלבד מנכ"ל בית החולים 'ברזילי' ד"ר חזי לוי והנהלת בית החולים, גם הרב משה טפירו מנהל סניף קופ"ח לאומית, הרב אברהם בלושטיין מנהל סניף מאוחדת קרית גת והרב משה גרינבוים מנהל קשרי קהילה באזור הדרום בקופת החולים מכבי. את הפורום ריכז מנהל קשרי הקהילה של 'ברזילי' הרב שלמה פלד, והממונה על קשרי החוץ והדוברות, איילת קדר.

פורום הרפואה החרדי יתכנס בבית החולים 'ברזילי' לעיתים קרובות, על מנת לדון בבעיות שבהם יכולים שומרי תורה ומצוות להיתקל במסגרת טיפולי הרפואה, ולמצוא את הפתרונות הניאותים לכך.

בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בקרב הקהילות החרדיות בדרום כאשר עוד ועוד משפחות וקהילות חרדיות בוחרות לרכוש את בתיהם בריכוזים החרדיים בדרום. רבים מבני המגזר החרדי בוחרים להתאשפז בבית החולים 'ברזילי', בשל הידיעה כי המטופל החרדי יוכל לשהות בבית החולים שם קיימת הבנה מלאה לצרכיו.

עם התפתחות הקהילות החרדיות באשדוד, קרית גת, קרית מלאכי ושאר ערי הדרום הוחלט בבית החולים 'ברזילי' לכנס את הפורום הייחודי באופן קבוע, וסביב שולחן עגול לקבל החלטות שייטיבו עם המטופלים שומרי המצוות, כשעל הפרק מספר נושאים שיקדמו את השירות לקהילה החרדית כבר בתקופה הקרובה.

בית החולים 'ברזילי' משרת את מאות אלפי התושבים בדרום הארץ מאזור אשדוד ועד לשדרות כאשר טובי הרופאים המועסקים בבית החולים מעניקים את הטיפול המקצועי והיעיל בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מנכ"ל בית החולים 'ברזילי', ד"ר חזי לוי, אמר: "אני רואה חשיבות רבה בהקמת הפורום המשותף עם נכבדי העדה ועסקני הרפואה החרדיים על מנת להבין טוב יותר את צרכי המטופל החרדי, ועל מנת שכל מטופל חרדי יוכל לקבל את השירות המיטבי מתוך הבנה מלאה לכללי ההלכה. אנו עמלים על מספר תוכניות לשיפור השירות כשכבר בתקופה הקרובה יהיו לנו בשורות בנושא".

ברזילי בית חולים חרדים דרום פורום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד