י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
להציל את הקומה הכשרה

פרסום ראשון: משלחת אדמו"רים וראשי ישיבות לשר התקשורת

במטרה להציל את הקומה הכשרה של 'וועדת הרבנים לענייני תקשורת' יגיעו הבוקר הרבי מויז'ניץ, הרבי מסטריקוב, הגר"מ צדקה ועוד שורה של רבנים לפגישה עם שר התקשורת יועז הנדל במטרה לשכנעו שלא לבטל את הקומה הכשרה

פרסום ראשון: משלחת אדמו"רים וראשי ישיבות לשר התקשורת
הרבי מויז'ניץ במחאה בבני ברק צילום: שוקי לרר

הבוקר בשעה 10:30 תתקיים במשרד התקשורת בירושלים פגישה של אדמו"רים וראשי ישיבות אצל שר התקשורת יועז הנדל בכדי לבקש ממנו שלא יסגור את הקומה הכשרה של וועדת הרבנים לענייני תקשורת. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המטרה של האדמו"רים והרבנים לדבר אל ליבו שר השר ולנסות למנוע את יוזמתו לביטול הקומה הכשרה ברשתות הסלולאריות.

מדובר במשלחת אדמו"רים לשר בממשלת השינוי שבה החרדים לא שותפים כלל. 

כאמור, הבוקר יגיעו שורה של רבנים בראשם האדמו"ר מויז'ניץ, האדמו"ר מסטריקוב שמוביל את המאבק נגד חנויות הסלולר בבני ברק, הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל ראש ישיבת מיר, הגאון רבי משה צדקה ראש ישיבת 'פורת יוסף', הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת 'אור החיים', הגאון רבי עמרם אופמן, הגאון רבי יצחק קולדצקי, הרב מנחם שטיין ועוד, לצד מזכיר המועצת החסידית יעקב ולצר.

מדובר בהחלטה של השר יועז הנדל לבטל את הקומה הכשרה וכן לחייב את ועדת הרבנים לענייני תקשורת בשקיפות בכל מה שקשור למדיניות חסימות המספרים שהיא נוקטת בה.

הרבי מויז'ניץ הודיע כי ישתתף בפגישה וכזכור, בסעודה שלישית השבוע העלה האדמו"ר מויז'ניץ את נושא הטלפונים הכשרים, וביקש מחסידיו להפקיד אצלו את הטלפון לכל השבוע של ימי החנוכה.

הבוקר אף הקדים הרבי מויז'ניץ את תפילת שחרית בשעתיים וכן הבריתות שהיו אמורות להתקיים במעונו הוקדמו.  

יועז הנדל הרבי מויז'ניץ הרבי מסטריקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד