י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שפל ונבזי"

שלהבת הפעוטה נורתה בראשה ע"י מחבל, המו"ל האשים את הוריה: "חוסר אחריות"

דבריו המזעזעים של עמוס שוקן, מו"ל עיתון 'הארץ', גוררים תגובות זועמות | שוקן טען כי הוריה של הפעוטה שלהבת פס, שנרצחה בפיגוע ירי, אשמים במותה: "נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה שחשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה" | תגובות סוערות: "ציוץ שפל ונבזי. אין שום תירוץ בעולם שיצדיק את הטרור. לעולם לא"

שלהבת הפעוטה נורתה בראשה ע"י מחבל, המו"ל האשים את הוריה: "חוסר אחריות"
הלווית התינוקת שלהבת פס הי"ד צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מו"ל עיתון 'הארץ', עמוס שוקן, האשים הבוקר (שני) את הוריה של הפעוטה שלהבת פס וטען כי הם נושאים באחריות להירצחה. פס, שהייתה בת עשרה חודשים בלבד בזמן הפיגוע, נורתה בראשה ע"י צלף פלסטיני בחברון. למרות מאמצי ההחייאה מותה נקבע זמן קצר לאחר מכן.

"שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה שחשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה, ושל משרד הרווחה שבמדינה נורמלית היה מוציא ילדים מאיזורי מלחמה", כתב שוקן בחשבון הטוויטר שלו, במהלך דיון שנערך בנוגע להדלקת נר ראשון ע"י נשיא המדינה אמש במערת המכפלה.

דבריו של שוקן עוררו סערה רבה ברשת החברתית והוא זכה למתקפה חריפה מצידם של גולשים זועמים. בתגובה לאחד הגולשים שהגיב לאמירה המזעזעת "תתבייש. דם יהודי אינו הפקר", המשיך שוקן בדבריו הקשים וכתב: "שהוריה של שלהבת פס יתביישו. דם יהודי אינו הפקר"

שר הדתות מתן כהנא הגיב לדבריו של שוקן וכתב: "מו"ל הארץ יורד לתהומות חדשים. תינוקת בת 10 חודשים נרצחה בירי מכוון של רוצח מתועב ומו"ל הארץ מאשים את ההורים. שלהבת פס הי"ד נרצחה בגלל שהיא יהודיה ובגלל שאויבינו לא מוכנים להשלים עם שיבת עם ישראל לארצו".

ח"כ אופיר סופר מהציונות הדתית הוסיף: "ציוץ שפל ונבזי. אין שום תירוץ בעולם שיצדיק את הטרור. לעולם לא. בושה וחרפה".

הפיגוע בו נרצחה שלהבת תחיה פס, התרחש ב-26 במרץ 2001. מחבל פלסטיני צלף למוות בשלהבת פס, בת העשרה חודשים, כאשר ששכבה בעגלת תינוק, קרוב לפתח ביתה בשכונת אברהם אבינו בחברון.

עמוס שוקן הארץ שלהבת פס פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד