י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"היו יוצאות משם באלונקות"

מה באמת היה שם: המנהל שהתיז זרנוק מים על נשות העיר אלעד

האם הייתה סיטואציה של סכנת נפשות במתנ"ס באלעד שם התיז המנהל זרנוק מים על עשרות נשים וגרם להן נזק לבגדים. ראש העיר: "האולם התמלא והתחיל דוחק של מאות נשים". ח"כ בצלאל סמוטריץ': "כפי שזה נראה בסרטון האיש הזה לא יכול להמשיך בתפקידו יום אחד נוסף". צפו

מה באמת היה שם: המנהל שהתיז זרנוק מים על נשות העיר אלעד
הזרנוק אמש באלעד צילום: צילומסך

סערה גדולה וזעם גדול לנוכח סרטון שהופץ אמש (ראשון) ברשתות החברתיות שבו נראו עשרות נשים חוטפות זרנוק מים ממנהל המתנ"ס באלעד בעת שניסו להיכנס למופע של טלי אברהמי בעיר. 

התגובות לסרטון עוררו זעם גדול ברשתות החברתיות. לדברי עדי ראייה שנכח במקום, "לא היה כל חשש פיקוח נפש שגרם להתזה של הזרנוק מצד מנהל המתנ"ס. זו דרך מבזה ומשפילה" אמר. עד ראייה נוסף אמר ל'בחדרי חרדים' כי "לנשים נגרם נזק כבד לבגדים ולפאות". 

תושב העיר נוסף סיפר: "האירוע התחיל בשעה שמונה וחצי,  מכירת הכרטיסים החלה כנראה משעה שש, אשתי הגיעה סביב שבע שבע ורבע כבר לא היו כרטיסים ואז התחילו להתאסף סביב הקופות והחל בלאגן ליד הקופות לאט לאט התאספו עוד נשים לרגע אחד לא היה חשש מלחץ ליד הקופות כן היה רעש מחריש אוזניים כמו בכל אירועים מסגנון זה מנהל המתנ"ס שלא יכל לסבול כנראה את הצעקות ביקש מהנשים להתפזר ומשלא שמעו לו עלה חמתו באפו והתחיל לפזר את הנשים עם מים". 

צילום: לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים".

ראש העיר אלעד ישראל פרוש התייחס הבוקר למקרה ואמר בראיון לקלמן ליברמן ברשת ב': "התמונה הייתה יכולה להיראות הרבה יותר גרועה אם היו יוצאות משם אלונקות. האולם התמלא והתחיל דוחק של מאות נשים".

עוד אמר פרוש: "האיש שהשפריץ מים איבד עשתונות, זה באמת לא נראה טוב בתמונה, זה סיפור לא פשוט, מדובר על אדם משכמו ומעלה בן 60 והוא לא עובד עירייה". 

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ כתב הבוקר: "פניתי בליל אמש כשנחשפתי לסרטון הזה ליו"ר החברה למתנ"סים בבקשה לבדוק את העניין במהירות ובנחישות. במידה וזה נורא כפי שזה נראה בסרטון האיש הזה לא יכול להמשיך בתפקידו יום אחד נוסף. נמשיך לעקוב ולוודא טיפול נחוש".

כבר אמש בעיריית אלעד טענו כי העירייה סיבסדה והביאה מבחר אירועים לחנוכה במחיר מוזל לתושבי העיר. האירועים משכו לעיר גם קהל רב שגר בערי הסביבה, הרבה מעבר לצפוי.

לדבריהם: "הייתה שם סיטואציה של סכנת נפשות. ילדות קטנות נמחצו כאשר כ-1500 עד אלפיים נשים מוחצות אותן ולא נשמעות לקריאות לזוז אחורה. בתור אחראי במקום, כאשר ילדות קטנות לידו צעקו שהן נמחצות והקהל לא נשמע לסדרנים והלך אחורה הוא קיבל החלטה שבמבחן התוצאה הצליחה להזיז את הקהל אחורה ולשחרר לחץ".

"עם זאת, ברור שהצורה בה התבצעה הפעולה אינה בטיחותית, והנושא ייבדק לעומק ויטופל ברוך השם שזה הסתיים בלי פצועות חלילה. כבר הערב נערך תחקיר והוסקו מסקנות לגבי המשך אירועי חנוכה השבוע וימכרו כרטיסים במתנ"ס במכירה מוקדמת".

 

אלעד עיריית אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד