י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הדיון הופסק

ניר חפץ פרץ בבכי - וחשף את הסיבה שהפך לעד מדינה

הדיון במשפט נתניהו הופסק הבוקר לאחר שעד המדינה ניר חפץ התקשה בדיבורו ופרץ בבכי, בעת שתיאר כיצד החליט להפוך לעד מדינה: "הייתי עצור 15 ימים, התנאים היו קשים מאד והופעלו עליי לחצים"

ניר חפץ פרץ בבכי - וחשף את הסיבה שהפך לעד מדינה
משפט נתניהו צילום: אורן בן חקון/פול

עד המדינה במשפט נתניהו, ניר חפץ, התייצב הבוקר (שני) פעם נוספת בית המשפט המחוזי בתל אביב לצורך מתן עדותו בתיק 4,000. מדובר בעדותו האחרונה בתיק, שלאחריה הוא צפוי להתחיל להעיד בתיקים 1,000 ו-2,000.

במהלך עדותו תיאר חפץ את התהליך שהביא אותו לחתום על הסכם עד מדינה נגד נתניהו. הוא סיפר כי היו לו "מספר שיקולים". לדבריו, "הייתי עצור 15 ימים, התנאים היו קשים מאד והופעלו עליי לחצים. אני החלטתי ש'הרופא' שלי בניתוח שלי הוא עורך דין ואני אעשה כל דבר שהוא יגיד".

"ככה לפחות בשבוע הראשון. לקראת סיומן של 15 הימים כשהלחץ קצת ירד הרגשתי שאני כשיר שוב לקבל החלטות בעצמי התחלתי לחשוב על האפשרות הזו", הוסיף חפץ.

בהמשך תיאר חפץ כיצד פגש בעורך דינו, והרגעים שבהם החליט להפוך לעד מדינה. "עו"ד אילן ספור הגיע ביום שישי בבוקר והיה בדעה אחרת. הוא חשב שיש מומנטום וכדאי לי להיכנס למו"מ של עד מדינה".

"ואז ירון קוסטליץ ואילן סופר דברו עם בני משפחתי", אמר. בסיום משפט זה, פרץ חפץ בבכי והודיע לשופטים כי הוא מתקשה בהמשך הדיבור. בשל כך, הודיעו השופטים כי הדיון יצא להפסקה.

 

 

 

משפטו של בנימין נתניהו ניר חפץ עד מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד