י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שותפות בפעילות הקודש

מדליקים את הניצוץ: הפעילות האדירה של 'ערכים' בחנוכה

בימים אלה בהם כל בית יהודי מדליק את נרות החנוכיה במטרה לפרסם את הנס הגדול שהקב''ה עשה לעם ישראל, ארגון "ערכים" מזמין את כל בית ישראל להיות שותפים לפעילות הקודש ולהדליק ביחד את הניצוץ בכל יהודי ויהודיה

מדליקים את הניצוץ: הפעילות האדירה של 'ערכים' בחנוכה
ערכים בחנוכה צילום: מתוך אתר החברה

"כל מי שיש לו חלק בקירוב רחוקים לאביהם שבשמיים: יש שבעים עולמות שגנוזים רק לו,

ומברך אותו הקב"ה בכל הברכות שנתברך בהם אברהם אבינו".  (הזוהר הקדוש, פרשת תרומה)

לכל איש ניתנת האפשרות להדליק את הניצוץ היהודי באחיו.

ארגון ערכים פועל למעלה מארבעים שנה לקירוב יהודים לאבא שבשמיים וממש עכשיו בימים אלה בהם כל בית יהודי מדליק את נרות החנוכיה במטרה לפרסם את הנס הגדול שהקב''ה עשה לעם ישראל, ארגון "ערכים" מזמין את כל בית ישראל להיות שותפים לפעילות הקודש ולהדליק ביחד את הניצוץ בכל יהודי ויהודיה.

כאברהם אבינו בדורו העושה נפשות לאלוקיו, שם לו הארגון למטרה – להביא את בשורת היהדות לכל בית בישראל, גם עבור הרחוקים ביותר. מטרה זו מימשה את עצמה מאז ראשית דרכה מזה כארבעה עשורים, כמו שאיש עוד לא העז לחלום אז. שבת, כשרות, טהרה, שלמות עם ישראל, תפילין, שלום בית ועוד – כל אלו הפכו בזכות ערכים –  מנחלתם של יחידי סגולה דאז לנחלת הכלל והכל בראש מורם ובגאווה יהודית שאינה מתנצלת על עצם היותה

ועכשיו באפשרותכם להיות חלק מפעילות הארגון ולהרוויח זכויות רבות שערכן לא יסולא בפז. 

הצטרפו כאן לפעילות הענפה של הארגון>>>

"וּבְתוֹכִיּוּת לְבָבָם רוֹדְפִים הֵם לְזַכּוֹת לְחַיְּבַיָּא כְּמַאן דְּרָדִיף בָּתַר חַיָּיּא" מאמר זה לקוח מהזוהר.   

הזוהר כותב שיש שבעים עולמות עליונים שגנוזים רק לאלו שמחזירים בתשובה, "ואם היו יודעים בני אדם כמה תועלת וזכות זוכים כשמזכים את הרשעים,  הוו  (היו הצדיקים) אזלי אבתרייהו (הולכים אחריהם)  ורדפי לון כמאן דרדיף בתר חיין  (והיו רודפים אחריהם לזכות אותם כמי שרודף אחר החיים)" [זוהר פרשת תרומה דף קכט עמוד א על פי פירוש מתוק מדבש].

ערכים פועל בכ-35 מדינות המתפרשות על פני חמש יבשות ומאז הקמתו זכה לגעת בליבם של למעלה מחצי מיליון יהודים ! בשיטתו הייחודית והמקורית הוא מבסס בעזרת פעילויות רבות, את יהדותם של מי שלא זכו להכירה מבית ואף סולל נתיבות לליבם של מי שרחקו מן הדרך.

תכנית הסמינרים המתקיימת בסופי שבוע בארץ ואף בשפות רבות בחו"ל, מונה על שורותיה אנשי רוח והגות, היא מאירה את יסודות היהדות באור חדש, בהיר ונפלא. בסמינרים של ערכים לא מפחדים משאלות, אדרבה, מצפים להן. להרצאות של ערכים מגיעים קהלי יעד רחבים ומגוונים, וכל אחד מהם ימצא תשובה לכל ספקותיו עד האחרון שבהם. מרצי הארגון כוללים רבנים ואנשי מדע שומרי מצוות מהשורה הראשונה והם ערוכים להתמודד עם כל טענה ושאלה בתחומי היהדות והכל בהארת פנים, בדרך של קירוב ואחווה ומתוך רצונם החופשי של הפונים לדעת.

שיטת חוגי הבית, הסמינרים וטיפול ההמשך הוכיחה את עצמה במרוצת השנים ואחוזי השינוי של בוגרי הסמינרים - מחילול בפהרסיא לשמירת שבת, מאכילת טריפות לשמירה אדוקה על כשרות, רישום ילדים למוסדות תורניים, קביעת עיתים לתורה עומד על בין 50% ל-70% שינוי. ואכן נתוני הלמ"ס מעידים כי כל חרדי שלישי בישראל למד בבית ספר חילוני בילדותו. זה המהפך התת קרקעי שערכים מובילה בישראל מדן ועד אילת.

עשרות אלפי משפחות, מאות קהילות, אלפי שיעורי תורה, רבבות על רבבות של זכויות ומצוות... ובזכות מי?

כאן בדיוק אתן ואתם נכנסים לתמונה. בכדי שנוכל להמשיך ולפעול,

 אנחנו זקוקים לכם ומבקשים לתת לכם את הזכות לעמוד לצידנו ולהיות שותפים מלאים לדרך

. בעזרתכם הנדיבה תוכלו להעניק לנו את האפשרות לגעת בליבם של עוד ועוד אנשים המחפשים את דרכם, כי רק נדיבותכם היא שמסייעת בידינו לממש את יעדנו ומטרתנו..

ערכים חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד