י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
היעדר משילות בבירה

הערבים חגגו, התיעוד הופץ - והמשטרה מיהרה לפרסם הבהרה

בתיעוד שפורסם אתמול והציף את הרשת, נראית שיירה של רכבים, עוצרת את התנועה במנהרה בכביש בגין, ונוסעים יוצאים מרכביהם כדי לחגוג לחתן תושב מזרח העיר. משטרת ישראל הגיבה כי מדובר באירוע שהתרחש לפני כשלושה שבועות והיא בוחנת נקיטת צעדים פליליים כנגד בעל האירוע

הערבים חגגו, התיעוד הופץ - והמשטרה מיהרה לפרסם הבהרה
חסימת התנועה בכביש בגין צילום: רשתות חברתיות

תיעוד מקומם שפורסם אתמול ברשתות החברתיות גרר זעם עצום בקרב הציבור, בתיעוד נראית שיירת מכוניות בכביש בגין במרכז העיר ירושלים, חוסמת את התנועה במנהרה במקום במשך למעלה מעשרים דקות זאת על מנת 'לחגוג' לחתן ערבי תושב מזרח ירושלים.

כל אותו הזמן, כלי הרכב במקום מבצעים פעלולים מסוכנים תוך שמעשיהם מתועדים ואף מופצים ברשתות החברתיות בפנים גלויות ולוחיות רישוי חשופות. הציבור שזעם על היעדר המשילות, הציף את הסרטון ברשתות החברתיות השונות, בדרישה ממשטרת ישראל לבוא חשבון עם העבריינים.

משטרת ישראל פרסמה היום (שני) הודעה רשמית בה היא מתייחסת לאירוע הנ"ל ולטענתה מדובר בסיפור ישן והנהגים שהיו מעורבים בתקרית - נענשו כדין: - "‏בעקבות פרסומים ברשת של סרטון בו מצולמים רכבים חוסמים בפראות כביש בירושלים תוך הפרעה חמורה לתנועה, נבהיר כי מדובר במקרה שהתרחש לפני כ-3 חודשים, בעקבותיו נרשמו דו"חות נגד 9 נהגים שהיו במקום וחסמו את התנועה. בנוסף לאכיפה התעבורתית, משטרת ישראל בוחנת נקיטת צעדים פליליים נגד בעל האירוע".

משטרת ישראל משילות חגיגה חתן כביש בגין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד