י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"כפל מבצעים"

עם נוף להר הבית: הזדמנות חד פעמית לזכות בדירת יוקרה בירושלים

קרן עם ישראל חי מעמידה להגרלה דירה מול מקום בית המקדש לרוכשי כרטיסים שכספם יועבר לטובת חקלאים שומרי שמיטה. לכבוד חג החנוכה יוצאת הקרן בכפל מבצעים - לא רק שני כרטיסים במחיר של כרטיס אחד כפי שהיה עד כה, אלא גם 8% הנחה על כל כרטיס שקונים, כנגד שמונת ימי החנוכה

עם נוף להר הבית: הזדמנות חד פעמית לזכות בדירת יוקרה בירושלים
דירת החלומות צילום: מתוך אתר החברה

להשיג דירה יוקרתית בירושלים אף פעם לא הייתה משימה קלה. בימינו המשימה הפכה לקשה אף יותר. להשיג דירה כזאת עם נוף הצופה להר הבית זוהי כבר באמת זכות שרק מעטים מגיעים אליה.

לחצו כאן (הקלידו קוד קופון - 8) ואולי תזכו בדירה החלומית>>>

בשנת השמיטה הזאת ההזדמנות להיות אחד מאותם ברי מזל מגיעה לפתחם של כל אחד ואחת מאתנו עם ההגרלה הגדולה של קרן 'עם ישראל חי', בראשות הנדבן הידוע שמואל סקט. באמצעות קניית כרטיסים כאשר מחיר כל כרטיס הוא במחיר השווה לכל נפש, ניתן להיות חלק מההגרלה הגדולה, כאשר כמובן ככל שקונים יותר כרטיסים גדל הסיכוי להיות הזוכה הגדול.

הקונים המאושרים זוכים לקבל על כל קנייה של כרטיס, כרטיס הגרלה נוסף, שיכול להגדיל את הסיכויים וכעת לכבוד חג החנוכה ישנו כפל מבצעים מיוחד ויוצא דופן – בנוסף לכרטיס פלוס כרטיס, מחיר הכרטיסים מוזל ב-8% - כנגד שמונת ימי החנוכה. מי שיזכה בדירה ויעדיף שלא לקבל אותה יוכל לקבל במקומה תשלום על סך של 500,000 דולר.

קרן 'עם ישראל חי' בראשות שמואל סקט היא קרן הפועלת מדי שנה בשנים האחרונות לקיים הגרלה על דירה יוקרתית ואת הכספים הנתרמים היא מעבירה לטובת מטרה חשובה וערכית על מנת לסייע למי שזקוקים לכך. השנה הכספים שיגויסו בהגרלה יועברו לטובת חקלאים יראי שמים הבוחרים להשמיט את הקרקע בשנה השביעית.

"בשביל לזכות בדירה צריך לעבוד קשה מאוד במדינת ישראל, אני רוצה לסייע קצת לאנשים טובים שרוצים לעזור למי שזקוק לכך", אומר שמואל סקט, "הדירה יכולה להיות כמעט של כל אחד כשכל מה שהוא צריך לעשות זה לרכוש את כרטיס ההגרלה".

סקט מבהיר כי אין פה אותיות קטנות והדירה עומדת לטובת ההגרלה והזוכה המאושר שעוד לא יודע על מזלו הטוב. "אני מזמין את האנשים להיכנס לאתר ולראות את הזוכים המאושרים מהשנים הקודמות. אני נותן את הגיבוי המלא והדירה תעמוד להגרלה לטובת הרוכשים של הכרטיסים. כל מה שאני מבקש ורוצה זה לדרבן את האנשים לתרום כספים לטובת מטרה חשובה של סיוע לחקלאים שומרי השמיטה ולהיות חלק ממצווה חשובה הכוללת ערבות של כל עם ישראל. אין דבר ראוי ומתאים יותר בשנת השמיטה מזה".

המבצע על 8% שניתנים כהנחה החל מעכשיו ועד לסוף ימי החנוכה וכל מי שיזדרז ויקנה יוכל להרוויח עוד כרטיסים בסכומים אותם ביקש לתרום לטובת החקלאים ובכך להגדיל את סיכויו לאחוז במפתח לדירה חדשה מול מקום בית המקדש. הזדרזו וקנו כרטיסים להגרלה הגדולה.

לחצו כאן (הקלידו קוד קופון - 8) ואולי תזכו בדירה החלומית>>>

עם ישראל חי הגרלת החלומות הגרלת דירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד