י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כתב אישום

בליל יום כיפור: שתה אלכוהול - ודרס למוות את בן ה-13

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד ערן אזולאי, בגין המתה בקלות דעת ונהיגה תחת השפעת משקאות משכרים. זאת לאחר, שבערב יום הכיפורים האחרון פגע עם רכבו בילד ברק חורי ז"ל בעת שרכב על אופניו

בליל יום כיפור: שתה אלכוהול - ודרס למוות את בן ה-13
תאונת אופניים. אילוסטרציה צילום: דוברות איחוד הצלה

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ערן אזולאי בגין המתה בקלות דעת ונהיגה תחת השפעה (משקאות משכרים). זאת לאחר, שבערב יום הכיפורים האחרון פגע עם רכבו בברק חורי ז"ל עת רכב על אופניו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד מיכאל כהן, בערב יום הכיפורים האחרון סמוך לשעה 19:00 נהג אזולאי ברכבו בכביש 4 לכיוון צפון, זאת לאחר שבשעות הצהריים שתה משקאות אלכוהוליים בסמוך לבית חברו בבאר יעקב. נוכח כניסת יום כיפורים הייתה תנועת כלי הרכב בכביש מועטה ואיטית. אותה העת רכב ברק חורי ז"ל (13) על אופניו בכביש 4 בנתיב נסיעתו של אזולאי ולפניו בכביש.

במהלך רכיבתו, עצר חורי ז"ל על מנת לשאול עוברת אורח לכיוון נסיעתו. משהגיע אזולאי, אל מקום עצירתו, פגע בו בעוצמה עם חזית הרכב. כתוצאה ממעשיו של אזולאי נפצע חורי באורח אנוש וזמן קצר לאחר מכן נפטר מפצעיו.

במקביל הוגשה בקשה להארכת תנאים מגבילים במסגרתה התבקש בית המשפט להורות על פסילת רישיון הנהיגה של אזולאי, הארכת מעצר הבית, הפקדת ערבויות ועוד. בבקשה ציין עו"ד כהן כי: "מעשיו של המשיב מלמדים על המסוכנות הרבה הטמונה בו, כאשר המשיב פעל בפזיזות ובשוויון נפש לשלומם של מכלל משתמשי הדרך, עת נהג כלי רכב, בערב יום כיפור כשהוא נתון תחת השפעת משקאות אלכוהוליים ובמהירות שאינה הולמת את תנאי הדרך ביום הכיפורים."

תאונה קטלנית כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד