י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המשטרה מנסה לאתר

אנטישמיות בחג החנוכה: עלוני נאצה ליד החנוכייה

בלוס אנג'לס, מצאו המתפללים מחוץ לחנוכייה גדולה שהוצבה בכניסה לבית הכנסת, עלון אנטישמי עם תיאורים מבחילים על הקשר היהודי לכסף עם המילה 'חנוכה' ששונתה למילה נאצית

אנטישמיות בחג החנוכה: עלוני נאצה ליד החנוכייה
אנטישמיות בלוס אנג'לס צילום: באדיבות המצלם

אתמול לפני תפילת מנחה בבית הכנסת 'מגן דוד' בשכונת בוורליווד בלוס אנג'לס, מצאו המתפללים מחוץ לחנוכייה גדולה שהוצבה בכניסה לבית הכנסת, עלון אנטישמי עם תיאורים מבחילים על הקשר היהודי לכסף עם המילה 'חנוכה' ששונתה למילה נאצית.

בית הכנסת 'מגן דוד' הוא בית כנסת מרכזי, במהלך השבת מגיעים למקום כ-150 מתפללים, בימי חול מגיעים קצת פחות, אך עדיין המקום פעיל מאד, אתמול הגיעו למקום להדלקת נר ראשון של חנוכה, כ-200 מתפללים, שגילו את המעשה האנטישמי. המשטרה שהגיע למקום לקחה את צילומי מצלמות האבטחה בניסיון לאתר את מניחי העלון.

בנוסף עלונים אנטישמיים עם שמותיהם של 15 בכירים בחברות תרופות ובמרכז למניעת מחלות האמריקני הופצו בשכונה בבוורלי הילס קליפורניה, ובהם נרמז כי היהודים אחראים למגפה.

העלונים עם התוכן האנטישמי שהופצו אתמול, בהם הוזכרו שמות של יהודים בעלי תפקידים בחברות תרופות ובמרכז לבקרת מחלות של הממשל האמריקני, הם דפוס חוזר ונשנה של אנטישמיים, שכל כמה זמן משחררים הסתה ברשתות החברתיות ומדי פעם מניחים עלונים מחוץ לדלתות של יהודים. המשטרה המקומית פתחה בחקירת המקרה.

לוס אנג'לס אנטישמיות חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד