כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חופת נכד הרב ברלנד במרוקו בוטלה; החתונה נדחתה

חופת נכדו של הרב אליעזר ברלנד, שתוכננה להתקיים אמש במרוקו - בוטלה • הסיבה: הרבנית תהילה הטילה וטו • "רוצה שהחתונה תדחה, עד שיצליחו להסדיר חזרת הרב לארץ"

הרב אליעזר ברלנד. צילום: קובי הר צבי
הרב אליעזר ברלנד. צילום: קובי הר צבי

חופת נכדו של הרב אליעזר ברלנד, שהייתה אמורה להתקיים אמש (ד') במרוקו - בוטלה.

כפי שפורסם לראשונה באתר 'בחדרי חרדים', הרב אליעזר ברלנד, ראש מוסדות 'שובו בנים', השוהה בחודשיים האחרונים במרוקו, בשל היותו מבוקש לחקירה משטרתית, היה אמור להשיא אמש את נכדו.

אלא שב-24 שעות האחרונות התנהל ויכוח עז על קיומה של החתונה במדינה הצפון-אפריקנית. הסיבה העיקרית לביטול החופה במרוקו נעוצה בהתעקשותה של הרבנית תהילה ברלנד - שהטילה וטו על קיום החופה במדינה זרה.

בשל כך, סעודת החתונה עצמה, שהייתה אמורה להתקיים הערב במצפה יריחו – נדחתה לאחר חג השבועות.

החתן נתן גולדבלום - נכדו של הרב - המריא שלשום עם משפחתו למרוקו. בני המשפחה, כך נראה, יישארו במרוקו עד אחרי חג השבועות, אז יחזרו לארץ ויחגגו את השמחה המשפחתית.

הכלה ומשפחתה, שהיו אמורים להמריא אתמול לפנות בוקר מישראל למרוקו, קיבלו הודעה ברגע האחרון שלא לעלות על הטיסה, בשל התנגדותה של הרבנית.

את ההודעה הם קיבלו ממקורבי הרב שהסבירו: "החלטת הרבנית היא כמו החלטת הרב".

גורם בקהילת 'שובו בנים' המקורב למשפחת הכלה: "הרבנית מעדיפה שהחתונה תדחה, עד שיצליחו לסדר את חזרתו של הרב ארצה - אז תתקיים החתונה בישראל, יחד עם כל בני המשפחה ולא במרוקו, רק עם חלק מבני המשפחה".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אורחים שהוזמנו לחתונה - שהייתה אמורה להתקיים הערב במצפה יריחו, נמצאים באי וודאות מוחלטת. "אנשים לא יודעים אם יש חתונה או לא, ואט אט פושטת הידיעה על ביטולה". הגורם הוסיף: "עד אחרי חג השבועות עוד עלולות התוכניות להשתנות פעם נוספת".
חופה הרב אליעזר ברלנד מרוקו ביטול תהילה ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד