י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לקחו אותי להונדה שחורה וסגרו עסקה"

שחקן ברד"ק חושף: כך נחטפתי ע"י משמרת הצניעות

על רקע חקירת פרשת הרצח וההיעלמות מלפני 30 שנה: השחקן החרדי אפי סקקובסקי שיתף סיפור אישי על היתקלות לא נעימה עם אנשי 'משמרת הצניעות' כשהיה בחור צעיר | "לפתע קבוצת ברסלבים מגודלים קופצים עלי - 'אנחנו משמרת הצניעות כדאי לך לשתף פעולה'. התחלתי לרעוד ולבכות"

שחקן ברד"ק חושף: כך נחטפתי ע"י משמרת הצניעות
אפי סקקובסקי צילום: מתוך פייסבוק

השחקן החרדי אפי סקקובסקי, המוכר לקהל הרחב מהמערכונים המשעשעים מבית ברד"ק - שיתף היום (שני) סיפור אישי על היתקלות עם אנשי "משמרת הצניעות" שהתרחשה לפני 15 שנה.

‏סקקובסקי שיתף את המקרה בחשבון הטוויטר שלו, על רקע חקירת המשטרה בפרשת הרצח וההיעלמות לפני 30 שנה, של אברהם אדרי והנער ניסים שטרית - בה חשודים מספר אנשי קהילת 'שובו בנים' בחטיפה ורצח.

"בעקבות התפוצצות פרשיית הרצח של משמרת הצניעות נזכרתי בסיפור שהיה לי עם משמרת הצניעות כשהייתי בן 13, לפני 15 שנה", כתב סקקובסקי.

סקקובסקי פתח בעובדה כי המקרה היה אחרי שהוא 'נשר' מספסל הלימודים בעקבות המצב האישי שלו. "הייתי ילד יתום, משועמם, שמסתובב כל היום והלילה ברחובות, לא בעייתי, חמודי כזה שמסתובב כל היום ומצחיק את הגדולים".

"בצהרי יום סתמי חבר לקח אותי לגוצ'ה, אין ירושלמי בגילי שלא מכיר, חדר אינטרנט, מוזנח בנין ליד התחנה המרכזית, נכנסנו לשם, לקחנו מחשב, ולא היה לנו מושג מה עושים איתו".

הוא סיפר כי גלשו באינטרנט וצפו בסרטונים של אלופי ספורט. "איזה בחור שישב לידינו וראה שאנחנו טריים בעסק, ניגש אלינו ואמר עזבו את האינטרנט זה סתם מסוכן, ופתח לנו סרט מלחמה עם חרבות. ישבנו שעתיים קיטרנו 2 חפיסות מלברו אדום ויצאנו לדרכנו, הוא לביתו ואני לתחנה חיכיתי לקו 32 לכיוון הבית ועישנתי סיגריה בשיחים כדי שאף אחד לא יתפוס אותי", תיאר סקקובסקי בעסיסיות.

"לפתע", הוא המשיך לתאר. "אני שומע מאחורי דיבור בלחש; - 'הוא פה מאחורי השיח'. אני מסתובב ואני רואה מאחוריי חסיד עם חם-צוואר ואוזנייה, אני מסתובב קדימה חזרה ולפתע קבוצת ברסלבים מגודלים קופצים עלי - 'אנחנו משמרת הצניעות כדאי לך לשתף פעולה'. התחלתי לרעוד ולבכות".

"אנחנו עוקבים אחריך מגוצ'ה, אנחנו יודעים איפה אתה גר, יודעים עליך הכל, או שתשתף פעולה או שנתקשר לאבא שלך", אמרו לי אנשי 'משמרת הצניעות'.

סקקובסקי כתב כי הוא פחד מהם ואמר "ברור שאני רוצה לשתף פעולה". לדבריו, "לקחו אותי להונדה שחורה עם חלונות שחורים והעסקה הייתה כזאת; - 'אתה תעיד שראית סרטים האסורים ע"פ תורה במקום סמוך מול בנין כלל, ואח"כ תחזור בתשובה ונשחרר אותך'. הסכמתי, רשמתי את המספר שלו על דף".

השחקן ציין כי "לפני שיצאתי מהרכב שאלתי אותו בתמימות למה לך מותר לשמוע רדיו חילוני? (היה דלוק רשת ב') אז הוא ענה: 'אנחנו צריכים לדעת מה קורה בעולם בשביל לטפל בדברים...' (נשבע)".

"למחרת הלכנו למגרש הרוסים, ולפני שהלכנו לפקידה לתת עדות, הלכנו למפקד (החבר של הבחור) להגיד שלום... משם המשכנו לרחוב צפניה לרב והמפעיל שלהם, לתהליך חזרה בתשובה".

"כמה מפגשים דיברנו על תשובה, ועל אינטרנט, עד שהרב אמר שהוא מרגיש שחזרתי בתשובה", סיים סקקובסקי.

הוא הוסיף: "האמת היא ששכחתי מזה עד עכשיו, ואני גם מצטער אם אכזבתי מישהו שהגיע עד לכאן והיה בטוח שיהיה בסיפור מכות, ורצח. אבל אל דאגה עוד אספר סיפורים שבהם חטפתי מכות והרבה".

משמרת הצניעות ירושלים ברדק מערכונים אפי סקקובסקי סרטים לצפייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד