י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אחרי החיילים

בנט וליברמן סיכמו: שכר השירות לאומי יעלה

ראש הממשלה ושר האוצר סיכמו כי השכר של משרתי השירות הלאומי יעלה ב-50%- לאחר שהעלו את השכר של החיילים | שכרם יעמוד על כשמונה מאות שקלים | בנט: "אנחנו מעריכים ומוקירים אותם במעשים, לא במילים"

בנט וליברמן סיכמו: שכר השירות לאומי יעלה
בנט VS ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שברשתות הופצו עצומות ודרישות מצד המשרתים, היום (שני) הוחלט על העלאת שכרם של משרתי השירות הלאומי, "דמי קיום", בחמישים אחוז יותר משכרם המקורי.

על פי ההחלטה, עליה הודיעו ראש הממשלה בנט ושר האוצר ליברמן, השכר למשרתי השירות הלאומי יעלה החל מתחילת שנת 2022, ויעמוד על כ-810₪ בחודש, במקום 540₪ כיום.

החלטה, שתיכנס לתוקף לאחר אישור ועדת התעריף של הכנסת, תעלה כ-60 מיליון ש"ח, אשר יגיעו מתקציב משרד ראש הממשלה ומשרד האוצר. עלות יחסית נמוכה, ביחס להוצאה על העלאת שכר החיילים, כ-900 מיליון שקל.

"בנות ובני השירות הלאומי עושים עבודת קודש במשך שנים ארוכות, ונותנים את הלב והנשמה למען עם ישראל", מסר בנט. "אנחנו מעריכים ומוקירים אותם - במעשים, לא במילים. כמו שהעלינו את שכר חיילינו ששומרים על ביטחון ישראל, כך היה ראוי להעלות את שכר השירות הלאומי - ואת זה אנחנו עושים היום".

ליברמן בירך גם הוא: "צעד זה מתווסף לשורת צעדים לעידוד שילוב הצעירים בתרומה למען מדינת ישראל, הן במסלולים של צה"ל והן במסלולים של שירות לאומי אזרחי מתוך הוקרה על פעילותם החשובה למען החברה".

כאמור, ההחלטה להעלאת שכרם של משרתי השירות הלאומי מגיע לאחר שהוחלט להעלות את שכרם של החיילים ב-50%, החלטה שבעקבותיה החלו הראשונים בקריאה להעלות בהתאם גם את שכרם - שאכן הוחלט לעלותו.

מנכ"ל רשות השרות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי מסר: "מיד עם ההודעה הברוכה על העלאת שכר החיילים ב 50%, פעלנו בהנחיית ראש הממשלה והשר הממונה על השירות הלאומי אזרחי נפתלי בנט, להעלאה במקביל של דמי הכלכלה הבסיסיים של בנות ובני השירות הלאומי אזרחי. ראש הממשלה ושר האוצר קיבלו יחד החלטה משמעותית שהיא בשורה גדולה ל 18,000 בני ובנות שירות לאומי-אזרחי אשר מקבלים את המגיע להם, יחד עם הוקרת מנהיגי המדינה לפועלם.

רשות השירות הלאומי אזרחי מבקשת להביע את תודתה לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר האוצר אביגדור ליברמן ולחברי הכנסת שתמכו וסייעו למהלך הראוי עבור המתנדבים היקרים, אשר מתייצבים יום יום לשירות ונמצאים בחזית האזרחית."

שירות לאומי נפתלי בנט אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד