י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשש לקריסת המבנים

החשודים ברצח נעצרו, בתיהם עולים באש • תיעוד

דרמה מתגלגלת הערב בנצרת בעקבות שתי שריפות שמשתוללות מבני מגורים בעיר, שעות לאחר שנרצח תושב המקום כבן 40. החשד הוא שמדובר בהצתה מכוונת של שני בתי החשודים ברצח שנעצרו מוקדם יותר היום

החשודים ברצח נעצרו, בתיהם עולים באש • תיעוד
השריפה בנצרת צילום: צילום מסך

כוחות כיבוי פועלים בשעה זו בשני מבני מגורים שעולים באש בנצרת. מדיווח ראשוני עולה כי מדובר בבתיהם של שני חשודים שנעצרו מוקדם יותר היום (שני) בחשד לרצח תושב העיר. במשטרה מעריכים כי מדובר בהצתה מכוונת, כל הנראה כנקמה על הרצח שביצעו לכאורה השניים.

בשל שריפת הבתים, במחוז הצפוני של כבאות והצלה הופעלה פקודת 'מכת אש' תחנתית, תוך ריכוז מאמץ של תחנת נוף הגליל לטובת האירוע. עוד נמסר כי השריפה כרגע אינה בשליטה ויש סכנה לקריסת המבנים הבוערים. "הצוותים פועלים למנוע מהאש להתפשט למבנים סמוכים לצד ביצוע פעולות כיבוי ל-2 הבתים הבוערים", נמסר מכבאות והצלה. לפי שעה לא ידוע על לכודים או נפגעים.

הבתים שעולים באש שייכים, כאמור, לשני תושבי נצרת שנעצרו היום בחשד לרצח. הנרצח, שנורה היום למוות, הוא איהאב סעדי, גבר בשנות ה-40 לחייו.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים 'אנגלי נצרת', תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, גבר בן 45 עם פציעות חודרות בגופו. בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א, רוי בן יתח וחובש רפואת חירום ג'יהאד לובאני, סיפרו: "ראינו את הפצוע שוכב ברחוב מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו, העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ וביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי."

מהמשטרה נמסר כי פעולת חקירה מהירה הביאה לגילוי סוג הרכב ומספר הזיהוי של רכב החשודים. שוטרים שהוזנקו למשימות סריקות והקמת מחסומים ברחבי העיר נצרת זיהו את הרכב והחלו במרדף אחריו, אליו הצטרפו כוחות נוספים. החשודים נעצרו לאחר שהתנגשו במשאית ובמקום נתפס גם אקדח טעון שעל פי החשד שימש לרצח.

שריפה בדירה שריפה בבית שריפה בבניין נצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד