ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
דרמה לקראת הנחיתה

הבזקי אש יצאו מהמטוס, לאחר שלהקת ציפורים נכנסה למנוע

שניות ספורות לפני נחיתה באיטליה, תועד מטוס כשהוא פולט הבזקי אש מהמנוע, לאחר שלהקת ציפורים נקלעה לתוכו. חלקן נטחנו בתוך מנוע המטוס וחלקן נמרחו על שמשת תא הטייס שכוסה בדמן, אך למרות הכל הצליחו הטייסים להנחית את הנוסעים בשלום

הבזקי אש יצאו מהמטוס, לאחר שלהקת ציפורים נכנסה למנוע
מטוס עולה באש. אילוסטרציה צילום: pixabay

להבות אש ענקיות נראו יוצאות ממנוע מטוס של חברת 'ריינאייר', לאחר שזה התנגש בלהקת אנפות, בזמן שהתקרבו לנמל תעופה באיטליה. הציפורים ארוכות הרגליים וארוכות הצוואר נשאבו לתוך מנוע הבואינג 737, רגע לפני שהטיסה מנמל התעופה סטנסטד בלונדון נחתה בבולוניה בסביבות השעה 23:30 ביום רביעי, כך לפי ה'אינדיפנדנט' הבריטי.

בנוסף, גורלן של מספר אנפות היה דומה כשהן נהרגו וגופותיהן נמרחו על שמשת תא הטייס, והסתירו את הראות לטייסים עם הפגרים המדממים שלהן, בתמונות מזועזעות אחרות נראו חלקי ציפורים תקועים במנוע ובכנף השמאלית. צוות ניקיון מיוחד ניקה את שמשת המטוס שנמרחה בדם.

איש לא נפגע בתקרית והצוות הצליח להנחית את המטוס בשלום בנמל התעופה. תאונות עם מעורבות מעופפים, מתרחשות בעיקר זמן קצר לאחר ההמראות ולפני נחיתות ומוערכות בנזק לחברות התעופה, ביותר ממיליארד דולר בשנה, בגלל נזקים ועיכובים שתאונות אלה יוצרות. כך דיווח ה'אינדיפנדנט'.

המקרה הנוכחי מצטרף למקרה מאוקטובר האחרון, אז טיסה של אותה חברה יצאה מנמל התעופה של מנצ'סטר בדרכה לאיים הקנריים, ונאלצה לבצע נחיתת חירום בליברפול לאחר שציפור פגעה במנוע. "המטוס נחת כרגיל והלקוחות הועברו למטוס חלופי שיצא לאיים הקנריים לאחר עיכוב קצר של כשעה", אמר אז דובר חברת התעופה.

 

נחיתה ציפורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד