י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"איך ייראו הילדים?"

ספר חדש חושף: השאלה של הנסיך צ'ארלס שהביאה לקרע במשפחת המלוכה

בספר חדש שיצא היום לאור בבריטניה, נחשף כי הנסיך צ'ארלס הוא זה ששאל על גוון העור של התינוק ארצ'י, בנם של הנסיך הארי ומייגן מרקל | בעבר האשימו בני הזוג את בני משפחת המלוכה בגזענות

ספר חדש חושף: השאלה של הנסיך צ'ארלס שהביאה לקרע במשפחת המלוכה
ארמון בקינגהאם צילום: Unsplash

בספר חדש שיצא היום (שלישי) לאור בבריטניה, נכתב כי הנסיך צ'ארלס בנה של המלכה, העלה השערות לגבי "גוון העור" של ילדיהם העתידיים של הנסיך הארי ומייגן מרקל, דבר שהביא לקרע בין בני הזוג למשפחת המלוכה הבריטית.

כך על פי ספרו של הסופר כריסטופר אנדרסן "אחים ונשות. בתוך החיים הפרטיים של וויליאם, קייט, הארי ומייגן". המקור דיווח כי ב-27 בנובמבר 2017, באותו בוקר בו הוכרז רשמית על אירוסיהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל, הנסיך צ'ארלס פנה לאשתו קמילה, ושאל "מעניין איך ייראו הילדים?"

המקורב אמר שקמילה "קצת נדהמה" מהשאלה וענה: "ובכן, מדהים לחלוטין, אני בטוחה", צ'ארלס הנמיך את קולו ושאל: "אני מתכוון, מה את חושבת שיכול להיות גוון העור של הילדים שלהם?".

דובר של הנסיך צ'רלס אמר ל'ניו יורק פוסט': "זו בדיה ולא שווה תגובה נוספת". יצויין כי דוברם של הארי ומייגן לא הגיב לבקשות מצד כלי תקשורת בארה"ב.

כזכור אחיו של הארי, הנסיך וויליאם, אמר בחודש מרץ בנוגע לראיון של אחיו הארי עם אופרה ווינפרי, והתעקש שבני המלוכה הם "ממש לא משפחה גזענית". וויליאם אחיו של הארי היה הראשון שהתייחס ישירות לראיון הנפיץ ולהאשמות על גזענות, כאשר ענה לשאלות עיתונאים בעת ביקור בבית ספר.

בראיון שנתנו הזוג בחודש מרץ, היו לא מעט האשמות מצד בני הזוג כלפי המשפחה שנטשו, המרכזית שבהן הייתה כשמייגן סיפרה כי גורמים בבית המלוכה לא רצו שבנה ארצ'י יישא את התואר נסיך, כיוון שדאגו מצבע העור שלו. הדוכס מסאסקס, הנסיך הארי, אמר בראיון המשותף כי הדברים נאמרו בשיחה עם כמה מבני משפחת המלוכה לפני הולדת ארצ'י, אך השניים סירבו לחשוף את שמות המעורבים בשיחה.

ספר חדש הנסיך צ'רלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד