י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

54,000 ביצים התגלו בתוך משאית עפר

שני תושבי מזרח ירושלים שנהגו במשאית עפר, עוררו את חשדם של חיילי מחסום משמר הגבול • בבדיקת המשאית, התגלו רבבות ביצים שהוסלקו בקרקעית כפולה • הביצים הושמדו

צילום: דוברות משמר הגבול
צילום: דוברות משמר הגבול

כיצד מבריחים 54000 ביצים? כדאי שתשאלו את שני תושבי ירושלים שנתפסו על ידי לוחמי משמר הגבול כשהם מובילים במשאית עפר את הכמות הזו. במשאית הותקנה קרקעית כפולה שיועדה להסליק את כמות הביצים העצומה.

לוחמי יחידת 101 הבירה של מג"ב ירושלים, בדקו היום בשעות הבוקר בסמוך לבית חנינה משאית עפר תמימה, שחלקה העליון מלא בעפר.

הלוחמים הבחינו כי בעלי המשאית מתנהגים באופן מחשיד והחלו בבידוק ממוקד. השניים ניסו להימלט, ולאחר מרדף קצר נעצרו. במשאית התגלו 54,000 ביצים מוסלקות בדופן כפולה.

חלק מהביצים אותם אנו אוכלים כמעט מדי יום, מוברחות לתוך ישראל ללא פיקוח - מה שגורם למחדל תברואתי חמור, ועלול לסכן את הצרכנים. זהו עסק משגשג המעורר במבריחים רצון עז לעבור את המחסומים ולהעביר למרכולים ולחנויות ביצים כדי להקטין עלויות ולמקסם רווחים.

מחקירה ראשונית עולה כי הביצים שהוברחו משטחי הרשות והוחתמו בחתימה מזוייפת של אחד המשקים בצפון הארץ. הביצים נלקחו להשמדה על ידי יחידת הפיקוח של משרד החקלאות.

השניים, תושבי ירושלים, נעצרו. על פי החשד היו חלק מרשת רחבה שעוסקת בהברחות ביצים מוברחות לשטחי ישראל מהרשות הפלסטינית. ייתכנו מעצרים נוספים.
ירושלים ביצים רשות פלסטינים חקלאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד