כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

טרור האבנים: שיפור קל במצבו של אהרון זלוטקין

זלוטקין, שנפצע בטרור יידוי אבנים סמוך ליישוב דולב, אושפז בתל השומר במצב קשה • הבוקר חל שיפור: הוא מונשם, אך לא מורדם • הניע מעט את ידיו ורגליו

הפצוע לפני שהתמוטט; צילום: מוישי שפיץ - סוכנות תצפית
הפצוע לפני שהתמוטט; צילום: מוישי שפיץ - סוכנות תצפית

אהרן זלוטקין, תושב נריה, כבן 50, שנפצע אתמול מטרור אבנים בידי מחבלים פלסטינים, בין צומת הדואר לצומת הפרסה, סמוך ליישוב דולב, רשם הבוקר (ב) שיפור במצבו.

בני משפחתו מסרו לסוכנות 'תצפית', כי הרופאים העירו את זלוטקין בבוקר, וכעת הוא מונשם, אך לא מורדם. כמו-כן הוא מזיז מעט את ידיו ורגליו.

עם זאת, מצבו מוגדר עדיין קשה.

"במהלך הלילה הצליח אהרן להתמודד עם שתי בדיקות C.T", אומרים בני משפחתו.

עוד בנושא:
טרור אבנים בדולב: שלושה נפצעו, אחד מהם קשה

כ-70 מתושבי גוש טלמונים נאספו במוצ"ש בצומת הדואר להפגנת מחאה כנגד אוזלת היד של הצבא אל מול טרור האבנים, הבקת"בים והחסמים המתמשך בצירי גוש טלמונים והאזור, ובפרט בצומת הדואר.

במקביל למחאת התושבים, בוצעה הפרת סדר של כ-30 פורעים פלסטינים בין צומת הדואר לצומת הפרסה סמוך ליישוב דולב. הפורעים יידו אבנים לעבר רכבים ישראלים, ושלושה יהודים נפצעו באורח קל כתוצאה מיידוי האבנים. אמבולנס מד"א שהוזעק לסייע לפצועים נרגם באבנים אף הוא.

מאוחר יותר נמסר כי מצבו של אהרון זלטקין התדרדר מאז הפציעה, והוא הוגדר קשה. הוא אושפז בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, ואיבד את הכרתו. הוא הוכנס לניתוח חירום בשל שברים בגולגולת. הבוקר, כאמור, חל שיפור במצבו.

בני המשפחה מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואת אהרון בן גולדה.
זלוטקין פצוע אבנים טרור מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד