כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

גדולי ישראל במכתבי חיזוק: "משנאי ה' נשאו ראש"

לרגל ערב ר"ח סיון קוראים גדולי ישראל להתפלל לביטול הגזירות • אלפים ישתתפו בהילולת שמואל הנביא • במלאת שנה לכנס פגעי הטכנולוגיה - מעמד 'הדר קבלוה'

הילולת שמואל הנביא. צילום ארכיון
הילולת שמואל הנביא. צילום ארכיון

לרגל ערב ראש חודש סיון שיחול מחר (ד), ולנוכח הגזירות הקשות המרחפות על עולם התורה - הוכרז על יום תפילה וזעקה.

במכתב מיוחד המתפרסם הבוקר ב'יתד נאמן' וב'המבשר', ועליו חתומים הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגר"נ קרליץ, תחת הכותרת "אגודים בצרה לשפוך תחינה" קוראים גדולי ישראל לקהילות הקודש בארץ ובתפוצות להתכנס ליום תפילה בבתי הכנסת, היכלי הישיבות והכוללים, ולהתפלל תפילת השל"ה ויום כיפור קטן כדי להעביר את רוע הגזירה.

גם מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל בארה"ב מפרסמת מכתב בבקשה להרבות בתפילה "למען תורתנו הקדושה בארץ הקודש".

בנוסף למכתבים הללו, פורסם גם מכתבו של הגר"ש וואזנר בעל 'שבט הלוי', הקורא גם הוא להתכנס ולהתפל מפני האויבים שקמו מבפנים ו"משנאי ה' נשאו ראש", מכתב זה הופיע גם ב'המודיע'.

לכבוד ערב ראש חודש יתקיימו כמה מעמדי חיזוק ותפילה:

בשכונת בורו פארק בברוקלין, בפארק העירוני הממוקם בשדרה ה-18, תתקיים עצרת תפילה וחיזוק כנגד פגעי הטכנולוגיה, בהשתתפות תושבי ניו יורק. הכינוס נערך במלאות שנה לכינוס 'כלל ישראל' תחת הכותרת 'הדר קבלוה'.

בקבר שמואל הנביא בירושלים יעלו אלפים החל משעות הלילה לפקוד את קברו, לרגל ההילולא מחר. לפנות ערב יערוך האדמו"ר מאונגוואר את ההדלקה המסורתית במקום.

באמצעות מוקד תפילה מיוחד חינם המופעל ברחבת הכותל המערבי על ידי כולל 'שומע תפילה' - ניתן למסור שמות לתפילת השל"ה על ידי אברכי הכולל, חינם אין כסף, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' בערב חודש אלול. ניתן למסור שמות בפקס: 02-5665757 או במוקד 0722818582.
תפילה חיזוק מכתבים הדר קבלוה גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד