י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הציונים גרועים יותר"

עטור בטלית ותפילין: הנהג הערבי זרק את החרדי מהאוטובוס

מ. שעלה הבוקר על אוטובוס מבני ברק לאלעד, לא חשב לרגע שייזרק ויסיים את הנסיעה באופן משפיל שכזה: "תחנוניי לנהג נפלו על אוזניים ערלות" | הסיפור המלא. צפו

עטור בטלית ותפילין: הנהג הערבי זרק את החרדי מהאוטובוס
הנוסע ונהג האוטובוס צילום: באדיבות המצלם

מ. שעולה מידי בוקר לקו 280 מבני ברק לאלעד, לא חשב שהנסיעה באוטובוס תסתיים עוד לפני שהיא החלה. "הכל החל כשנוסע דיבר עם חברו בטלפון", סיפר הנוסע שנזרק מהאוטובוס.

"עליתי לאוטובוס קו 280 שהיה אמור להוביל אותי לאלעד, בדרך שוחחתי בטלפון עם חברי כשאני אומר לו את המשפט - 'הציונים גרועים יותר מהערבים', הנהג, בן מיעוטים, שמשום מה חשב שאמרתי את ההפך, עצר באותו הרגע את האוטובוס, שעוד לא הספיק לצאת מן העיר, ופשוט השליך אותי משם בביזיון, כל תחנוני והסברי לנהג הערבי שלא אמרתי את המשפט ערבים גרועים מהציונים, אלא הפוך, נפלו על אוזניים ערלות", תיאר מ. "מצאתי את עצמי זרוק ומושפל בתחנת האדמו"ר מגור-חזו"א".

"אני לא מבין איזו זכות יש לנהג להוריד נוסע"? תהה הנוסע המושפל. "ועוד סולקתי בעודי עטוף בטלית ועטור בתפילין" תיאר בכאב.

"נהג שאמור לעשות את עבודתו יכול להשליך נוסע מהאוטובוס? אסור לעבור על זה על סדר היום", תוקף הנוסע שלא מתכוון לשתוק, אל מול ההשפלה שחווה.

מחברת קווים המפעילה את קו האוטובוס, נמסר: "אנחנו מנסים ללמוד את פרטי המקרה עם כלל המעורבים באירוע, על מנת להבין את פרטי המקרה".

 

אוטובוס חברת קווים נהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 228 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד