י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האח והאחות נאשמים

הבחינו שהילד טובע רק 7 דקות לאחר מכן - אך זה היה מאוחר מדי

אח ואחות, תושבי העיר תל אביב, נאשמים בגרימת מוות ברשלנות, זאת לאחר שילד בן 5.5 טבע למוות בבריכת שחיה שבבעלות משפחתם | לפי כתב האישום, השניים לא הבחינו בו בעת שטבע ונסחף לשולי הבריכה. רק כשבע דקות לאחר מכן, הבחין אחד הנוכחים בקטין שטבע ומשה אותו מהמים לשפת הבריכה, שם בוצעו בו ניסיונות החייאה. לאחר כמה ימים נקבע מותו

הבחינו שהילד טובע רק 7 דקות לאחר מכן - אך זה היה מאוחר מדי
אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד שני אחים, יצחק רון בן 40 וליז אוזפרנקו בת 50, בגין גרימת מוות ברשלנות, זאת לאחר שקטין בן 5.5 טבע למוות בבריכת שחיה שבבעלות משפחת הנאשמים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין ראאד ענוז, עולה כי במהלך יוני האחרון התקשר רון לאמו של ה.מ בן ה 5.5 והציע לקחת אותו, יחד עם ילדיו, לבילוי בבריכה.

הבריכה שנמצאת בבעלותה של אחות הנאשמים, הייתה סגורה אותה עת לקהל הרחב ולכן לא נכח בה מציל. כאשר הגיעו לבריכה הניח רון על ידיו של הקטין מצופים והתיישב יחד עם אוזפרנקו ואחרים באופן שלא אפשר להם לראות את המתרחש בבריכה.

בשעות אחר הצהריים המאוחרת, עת שהה הקטין בחלק של המים העמוקים בבריכה, הוא הסיר את המצופים מידיו והחל לטבוע. הנאשמים, שכאמור לא שמרו על קשר עין עם הקטין, לא הבחינו בו בעת שטבע ונסחף לשולי הבריכה.

רק כשבע דקות לאחר מכן, הבחין אחד הנוכחים בקטין שטבע ומשה אותו מהמים לשפת הבריכה, שם בוצעו בו ניסיונות החייאה והוזעק אמבולנס. הקטין פונה ללא דופק או נשימה לביה"ח, שם בוצעו בו פעולות החייאה עד להחזרת דופק. בהמשך, התברר כי קיימת בצקת מוחית אצל הקטין והוא נותר מאושפז ומונשם מספר ימים אז נקבע מותו.

טביעה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד