י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ברוב פאר ויוקרה

הברכה, ההגרלה והשותפות: ההילולא הענקית של מוסדות 'כסא רחמים' מתקרבת

כמדי שנה מוסדות 'כסא רחמים' מקיימים הילולת ענק ברוב פאר ויוקרה ובהשתתפות גדולי הדור לזכרו של הרב מצליח מאזוז זצק"ל • השנה מצטרפים לרשימת ההגרלות, מספר חידושים מפתיעים במיוחד • ההגרלות המקדימות החלו כבר השבוע

הברכה, ההגרלה והשותפות: ההילולא הענקית של מוסדות 'כסא רחמים' מתקרבת
האירוע הגדול צילום: מתוך אתר החברה

"נגיל ונשיש בזאת התורה, כי לנו אורה".

הילולת כסא רחמים הפכה זה מכבר לשם דבר במגזר החרדי. מדובר באירוע נדיר ומיוחד עבור כלל הציבור החרדי, על שלל עדותיו, כשהוא מזמן נפרד מ"הבייס" של בני התורה הספרדיים וחוצה קהילות ומגזרים.

יום ההילולא יערך בכ"א טבת ויציינו בו את זכרו של הרב מצליח מאזוז זצק"ל, אביו של מרן ראש הישיבה שליט"א וכן את זכרם של גדולי הרבנים הספרדים שנפטרו באותו השבוע.

לחצו כאן להשתתפות באירוע הענק>>>

להתלהבות סביב המאורע ישנן מספר סיבות מרכזיות. ראשית, האירוע מתקיים ברוב פאר והדר, בהשתתפות גדולי הדור, כאשר ניתן לחזות בהם עין בעין ולזכות בברכתם הקדושה. בנוסף לכך, משתתפי האירוע נהנים מארוחות שף וליווי מוזיקלי של גדולי הזמר ובמקום מתקיימות הגרלות שוות במיוחד, כשהשנה נוספו לרשימה מספר הפתעות.

כל רוכש כרטיס, זוכה להיכנס להילולה הגדולה וכן להשתתפות במגוון הגרלות מיוחדות, שבראשן הגרלת הענק על סך של 120,000 ש"ח. השנה גם זכינו לחידוש מיוחד: הרוכשים זוג כרטיסים, נכנסים להגרלה על השתתפות 'בשבת הנגידים' - שבת יוקרתית בבית מלון מפואר יחד עם מרן ראש הישיבה, ומרן הגר"ש עמאר.

בנוסף לכל זה, כל משתתפי הכנס, מקבלים מתנה ייחודית על פי בחירה.

הזריזים המקדימים יהנו מהגרלות מקדימות שהחלו כבר ביום ראשון א' טבת, עם שלל חבילות מיוחדות: חבילת חתן, חבילת למטיילים, חבילה לאברך ועוד ועוד.

מהרו להצטרף עכשיו בלחיצה כאן>>>

אולם גולת הכותרת המרכזית היא ברכתו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שהבטיח, כי כל התורם לפעילות החשובה והענפה של מוסדות 'כסא רחמים', יזכה לשפע פי 10!

בשנים האחרונות, נודעו מופתיו וסגולותיו של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז, כאשר קבוצת התלמידים החוסה בצילו הולכת וגדלה בסדר גודל מעורר השתאות. בשל כך, ברכתו לרגל האירוע, מעוררת התלהבות והתרגשות רבה בקרב קהילות יהודיות בכל רחבי העולם.

הכינוס המדובר לרגל ההילולא הינו אירוע השיא של מוסדות כסא רחמים, אשר בשנים האחרונות חולשים על מספר ענק של מוסדות וגופים הפועלים למען לומדי התורה, ביניהם ישיבות, כוללים, בתי ספר, סמינרים, בתי הוראה, גמ"חים ועוד. הנוכחים בהילולא יזכו להיות שותפים בפעילות האדירה של המוסדות ולהמשיך להגדיל תורה ולהאדירה ברחבי העולם.

לחצו כאן להשתתפות באירוע הענק>>>

כסא רחמים הרב מאיר מאזוז יום הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד