י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ואני ערב"

ימים אחרונים לזכות ב-2 המילים של הגר"ח קנייבסקי שהרעישו את העולם היהודי

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א יצא מגדרו למען היתומים שעתידים להינשא החודש וכתב כי ״התורמים יזכו שתשרה שמחה בביתם בקרוב ממש, ואני ערב״. כעת, רגע לפני סיום החודש, זאת ההזדמנות האחרונה שלכם לזכות בגזירה ההיסטורית

ימים אחרונים לזכות ב-2 המילים של הגר"ח קנייבסקי שהרעישו את העולם היהודי
הגר"ח קנייבסקי צילום: aakov Nahumi/Flash90

בחודשים חשוון וכסלו נישאו בשעה טובה ומוצלחת עשרות חתנים וכלות יתומים שנותרו ללא פרוטה בכיסם וזאת בעזרת ׳קופת העיר׳ אשר יצאה במבצע התרמה חסר תקדים בכדי לחתן את המאה ושמונה חתנים וכלות יתומים אשר היו אמורים להינשא בחודשים חשוון וכסלו. רובם בחסדי שמים כבר התחתנו, כבר הקימו את ביתם, אך עדיין ישנם מספר חתנים וכלות שעתידם לוט בערפל, שיום החתונה עוד רגע מגיע אך הם נותרו בלא כלום. פשוט אין להם כיצד להינשא.

לחצו כאן כדי לזכות במילים שהרעידו את המגזר החרדי>>>

תנסו לדמיין אותם, את היתומים הללו, שעברו כל - כך הרבה בחיים, הם איבדו את אביהם או אימם, סבלו סבל בלתי נתפס, וכעת סוף סוף הם עתידים להקים את ביתם, לפתוח דף חדש בחייהם הקשים, אלא שהם פשוט לא יכולים, אין להם את היכולת. אין להם כסף לנדוניה, אין להם כסף להוצאות החתונה, אין להם כסף לכלום. נורא ואיום.

קול זעקתם של מאה ושמונה החתנים והכלות הגיע עד לשולחנו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר באורח חסר תקדים הוציא מכתב מיוחד בו הוא יוצא בגזירה נוראה כי התורמים יזכו ''שתשרה שמחה בביתם בקרוב ממש".

וזה לשון המכתב: "בס''ד ר''ח מרחשוון תשפ''ב. התורמים תתר''פ ש''ח עבור ק''ח יתומים אומללים הנישאים בס''ד בחודשים חשון כסלו תשפ''ב בודאי יזכו מדה כנגד מידה שתשרה שמחה בביתם בקרוב ממש". המכתב לא מסתיים בכך, רשכבה''ג מוסיף עוד שתי מילים שמרעישות בעולם כולו: "ואני ערב".

אתם מצליחים להבין את המשמעות הזו? רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א גוזר בגזירה של מידה כנגד מידה כי התורמים שיזילו את הסכום הנדרש מכיסם יזכו שתשרה שמחה בביתם בקרוב ממש. ואם לא די בכך מרן שר התורה לוקח אחריות חסרת תקדים וכותב ''ואני ערב''. דבר כזה עוד לא היה בהיסטוריה כולה.

זה משהו חסר תקדים, משהו שאתם חייבים לעשות, כי הרי מי לא רוצה לעשות שמחה בביתו בקרוב ממש, מי לא רוצה למצוא זיווגים לילדיו, מי לא רוצה להיפקד בפרי בטן, כולנו רוצים, כולנו זקוקים. כעת זה הרגע שלנו, לפתוח את הכיסים, להעניק את הסכום הנדרש ליתומים ולזכות בגזירה ההיסטורית שמרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א כותב עליה כי הוא ערב. תעשו את הצעד הזה עכשיו כי בעוד ימים ספורים המגבית נסגרת ואיתה הגזירה ההיסטורית. תרמו כעת

לחצו כאן כדי לזכות במילים שהרעידו את המגזר החרדי>>>

שר התורה קופת העיר יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד