ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
משפט נתניהו

עד המדינה ניר חפץ: "רצו להיכנס לי לקרביים, האמצעים היו דרקוניים"

בעדותו היום בבית המשפט סיפר עד המדינה ניר חפץ על הלחצים שהופעלו עליו בעת החקירה. "החוקרים רצו להיכנס לי לקרביים, רצו לראות הכול"

עד המדינה ניר חפץ: "רצו להיכנס לי לקרביים, האמצעים היו דרקוניים"
ניר חפץ בבית המשפט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עד המדינה במשפט נתניהו, ניר חפץ, גולל היום (שלישי) במהלך את עדותו את הלחצים שהופעלו עליו בעת החקירה. "האמצעים היו דרקוניים, לא דמיינתי שאמצעים כאלו יכולים להינקט, בלי שום פרופורציה לחשדות עליהם נחקרתי", אמר חפץ.

חפץ, לשעבר דוברו של בנימין נתניהו ובני משפחתו, התייצב היום פעם נוספת בבית המשפט המחוזי בירושלים. הבוקר החלה החקירה הנגדית של חפץ, לאחר שבמשך חמישה ימים השיב לשאלות התביעה, בעיקר באשר לתיק 4,000.

"זה היה קרב", העיד חפץ, "החוקרים רצו להיכנס לי לקרביים, רצו לראות הכול. כתבתי את זה על כל המסמכים שיעשה שימוש רק בחומרים שקשורים לחקירה ולא לחומרים פרטיים שקשורים לצנעת הפרט. היו לחצים כבדים שאחתום ואאפשר להם להעתיק את החומרים מהמחשב".

לדבריו, "הבנתי שזה איום, שהם יפרקו לי את הפרטיות. זה לא נאמר ברמזים. הבנתי לחלוטין שרוצים לנבור לי בחומרים כדי להפעיל עלי מנופי לחץ. אם זה היה תלוי בי, לא הייתי חותם".

חפץ המשיך להעיד כי "אחרי שבית המשפט שלום האריך את מעצרי ב 7 ימים הבלשים שליוו אותי אמרו לי על עורכי הדין- 'אלה עורכי הדין שלך, תראה איך הם מרוצים'. הם לא אמרו מפורשות אבל ניסו לגרום לי להחליף את עורכי הדין".

ניר חפץ עד מדינה תיק 4000 בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד