י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קולינרייה איכותית

כך תערכו מסיבת חנוכה עם אוכל בריא

בלי צרבות ובלי עודף קלוריות: הכירו את מוצרי חסלט שיעניקו לכם חנוכה טעים ובריא, עם מגוון עצום של ירקות, עלים ופיצוחים לרבות תערובות מוכנות שיקלו עליכם את מלאכת הרכבת הסלט • כל זאת תוך שמירה על סטנדרט הכשרות המהודר יותר

כך תערכו מסיבת חנוכה עם אוכל בריא
סלט בריא וטעים צילום: freepik

כל שנה מחדש אנחנו נופלים לזה. יודעים שעלינו להישמר. יודעים שנסיים את החג עם עודף שומנים וקלוריות בתוספת נקיפות מצפון, אבל עדיין מכניסים לתוך קיבתנו סופגניות, ספינג'ים, לביבות ושאר מאכלים שומניים על שלל שמותיהם והגדרותיהם.

אבל זה בהחלט לא חייב להיות כך. המותג חסלט מציע כיום מגוון עשיר של ירקות ועלים, כולל תערובות ומיקסים מיוחדים ולאחרונה אף נכנסה לשוק הפיצוחים והפירות יבשים, עם היצע ענק ומגוון לנוחות הלקוחות, הכל תחת תו האיכות הבלתי מתפשר של החברה, כך שנוכל להעשיר את הארוחה המשפחתית במתכונים בריאים, טעימים ומיוחדים.

איכות המוצרים באה לידי ביטוי בטריות יוצאת דופן, בנקיות מירבית של הירקות, לרבות פיקוח קפדני בנושא שאריות הדברה שלא ייוותרו על הירקות, וכמובן בהשגחה של מערכות הכשרות המהודרות ביותר: בד"צ העדה החרדית, בד"צ שארית ישראל, בד"צ מחזיקי הדת, מכון התורה והארץ-אוצר הארץ, הגר"י אפרתי וכן חותמת הכשרות של מהדרין ירושלים. עניין זה מקבל דגש אף רחב יותר בשנת השמיטה, כאשר לכל מערכת כשרות ישנן הנחיות מפורטות משלה בנוגע לאופן גידול הירקות והטיפול בהם.

מוזמנים לרכוש משפע המוצרים של 'חסלט' ולהרכיב מתכונים שכל המשפחה תהנה מהם, גם בגלל הטעם, גם בגלל הבריאות ובעיקר בשל התחושה הטובה שהם יצאו מהמסיבה המשפחתית, ללא צרבות וללא צורך לחייג לדיאטנית…

רפי שלו מנהל שיווק ומכירות ארצי בחסלט מסר: "לקראת שנת השמיטה השקענו בחסלט הון רב בכדי שהתוצרת שלנו תוכל להגיע לכל בית. מעבר לכך, ההפצה של מוצרי חסלט, מגיעה לכל נקודה ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, ובכך מאפשרת לנו בפועל להגיע לכל בית. בחג החנוכה הזה אני ממליץ לכל בית בישראל לצרוך את המוצרים האיכותיים שלנו, מתוך ידיעה ברורה כי מי שקונה את התוצרת של חסלט, סמוך ובטוח שהוא מקבל את התוצרת המהודרת ביותר והאיכותית ביותר".

חסלט מסיבת חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד