י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הדליק את מקלב

קריב תהה: מדוע החרדים לא משנים את שם הווריאנט?

דיון משעשע התקיים בוועדת החוקה של הכנסת כשהח"כ הרפורמי קריב תהה מדוע החרדים לא דרשו לשנות את שמו של הווריאנט החדש, בגלל שלדבריו הוא שם "יווני" | קריב למקלב: "אני עושה את זה כדי להחזיר אותך לדיון" | צפו

קריב תהה: מדוע החרדים לא משנים את שם הווריאנט?
גלעד קריב//אורי מקלב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך דיוני בוועדת החוקה בראשית הח"כ גלעד קריב, תהה נציג הרפורמים בכנסת מדוע החרדים לא משנים את שמו של הווריאנט, בגלל שלדבריו מדובר בשם יווני.

את הדברים אמר קריב בדיוק כשח"כ מקלב החבר בוועדה, יצא לתפילת מנחה, במהלכה ח"כ קריב ניסה למצוא שם יותר קל להגיה לווריאנט החדש ותהה מדוע החרדים לא פעלו לשנות את שמו היווני.

"צריך למצוא לווריאנט שם יותר קל להגיה, אני לא מביא איך עדיין חברי הכנסת החרדים לא ניסו להעביר הצעת חוק שאסור לכנות וריאנטים בשמות יוונים, בחג החנוכה" אמר קריב ועקץ, "פה על במת הכנסת הפכו את מתן כהנא למתייוון, אני בכלל אין מה לדבר נולדתי מתייוון".

מיד עם שובו של ח"כ מקלב לדיון ,דיווחו לו על האירוע והוא אמר, "דיברת על היוונים?" קריב ניצל את הזדמנות ועקץ כי הוא יודע כיצד להחזיר את ח"כ מקלב לדיוני הוועדה, אני עושה את זה כדי להחזיר אותך לדיון אמר קריב והוסיף למדתי איך להחזיר אותך לפה".

"אנחנו סבלנו לא מעט מהיוונים הללו" אמר מקלב, "כולכם (הרפורמים א.ק.) וריאנטים כאלה או אחרים שהתפתחו מהיוונים אבל ידענו להתגבר על זה ואני מקווה שגם הפעם נדע להתגבר עליכם (הרפורמים א.ק.)".

אורי מקלב אומיקרון גלעד קריב ועדת החוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד