י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ההורים שילמו וישלמו

בלתי נתפס: העונש האכזרי שנגזר על הנער

5 דקות בלבד עד שנתפס, זהו פרק הזמן שהספיק הנער תושב צפון קוריאה לצפות בסרט שנחשב אסור לצפייה במדינה הדיקטטורית. הצפייה בסרטון עלתה לנער ביוקר, ויתכן שאף בחייו, כשנשפט ל- 14 שנות עבדות במחנות העבודה הנוראיים במדינה. גם הוריו צפויים להיענש על החינוך הקלוקל

בלתי נתפס: העונש האכזרי שנגזר על הנער
אילוסטרציה צילום: unsplash

כ-14 שנות מאסר נגזרו על תלמיד בית ספר בצפון קוריאה, לאחר שנתפס צופה בסרט דרמה מסתורית שהופק ע"י במאים מדרום קוריאה השכנה.

הוריו של הנער צפויים להיענש גם כן ועשויים להישלח למחנות העבודה שפזורים במדינה על כך שנכשלו בחינוך הילד.

האירוע התרחש בעיר הייסן שבצפון קוריאה, במסגרתו נתפס הנער תוך חמש דקות בלבד אחרי שהחל לצפות בסרט. 

כאמור הנער נידון ל-14 שנות עבודת פרך לצורך "חינוך מחדש" במחנות העבודה הידועים לשמצה של צפון קוריאה, ההורים צפויים ג"כ להישלח לשם וזאת לאחר שנקנסו בסכום של 200 אלף וון צפון קוריאני.

אסירים במחנות ה"חינוך מחדש" נאלצים לעבוד בפרך, למשל במכרות מסוכנים, ובתנאי רעב קשים וסובלים מתנאי היגיינה מחפירים ומנות מזון לא מספיקות – תנאים שמובילים לשיעורי מוות גבוהים מחולי ומתת-תזונה.

למרבה האירוניה, העונש החמור והבלתי נתפס, עוד נחשב ל"חסד של אמת" כשבשבוע שעבר, נער שנתפס על "עבירות דומות" נשפט והוצא להורג על ידי כיתת יורים. הנער, צפון קוריאני, רכש עותק ווידאו, בעת טיול בסין, אותו נשא ב-USB. כשחזר למדינה, הוא הפיץ את כנפי הבשורה על העותק שברשותו, לרוע מזלו הוא נתפס כשהוא צופה בו עם חברו, דבר שהוביל אותו לעונש הטראגי - הוצאה להורג מול כיתת יורים.

צפון קוריאה מחנות עבודה צפייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד