כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אין לך כבוד לאנשים אחרים"

עימות קולני בין נוצרי ומוסלמי ברכבת וזו הסיבה

נוסע נוצרי התפרץ לעבר גבר מוסלמי בעת נסיעה ברכבת במרכז לונדון, ואמר לו 'זו מדינה נוצרית', לאחר שהמוסלמי קרא בקול פסוקי קוראן | המשטרה חוקרת את המקרה כפשע שנאה

עימות קולני בין נוצרי ומוסלמי ברכבת וזו הסיבה
נסיעה ברכבת בעידן הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הרשתות החברתיות בבריטניה סוערות בעקבות תיעוד מתחנת מונומנט במרכז לונדון, שבו נראה גבר נוצרי זועם אומר לנוסע מוסלמי שאין לו כבוד לאנשים אחרים, כי הוא קרא את הספר הקדוש לאסלם ה'קוראן' בקול רם. המקרה התרחש בבוקר ה-27 בנובמבר בשעה 06:40. כך דווח ב'דיילי מייל'.

כשהנוסע המוסלמי המשיך לקרוא את הקוראן, הנוסע הנוצרי המשיך לצעוק לעברו, "זאת מדינה נוצרית, ועליך להתנהג בנימוס ובדרך שאנו עושים דברים".

במהלך האירוע, הנוסע הזועם אמר לנוסע המוסלמי, "אתה לא הולך לעשות את זה בתחבורה ציבורית איפה שאני יושב, אין לך אפילו הגינות לשאול אותי אם אתה יכול לעשות את זה".

הנוסע המוסלמי ענה: "אני לא צריך את רשותכם", הנוסע הזועם אמר לו: "אתה צריך את רשותי לפלוש לפרטיות שלי במרחב שלי". הנוסע הזועם אמר לו: "האם אתה רואה כאן מישהו אחר יושב כאן ומתפלל תפילת שחרית? לא. אתה יודע למה? הם מכבדים אנשים אחרים וזאת הבעיה שלך. אין לך כבוד לאנשים אחרים".

הנוסע המוסלמי ענה לו: "אתה איש גדול, תתנהג לפי גילך, תפעל לרמת גילך, ילדים צועקים", הנוסע הזועם ענה: "אני איש גדול כן. אני אומר לך שמה שאתה עושה זה לפלוש למרחב של אנשים אחרים".

הוא המשיך: "אף אחד לא אומר לך להפסיק כי הם נזהרים מדי כי ''אלוקים אדירים, אל תיגע במוסלמי''. תן לי לומר לך משהו שזו מדינה נוצרית. אתה מתנהג בנימוסים שלנו ובדרך שאנו עושים דברים".

בעוד הנוסע המוסלמי ממשיך להתפלל האיש הוסיף: "אתה רוצה לעשות את זה, תתעורר חצי שעה מוקדם ותעשה את זה בסלון שלך".

בעקבות הפרסום, פנה הנוסע המוסלמי לגולשים ברשתות החברתיות, וכתב, "למי שמפקפקים בסיפור, אז לא, לא הייתי קולני וגם לא הפרתי את השלווה".

דובר משטרת התחבורה הבריטית אמר לתקשורת הבריטית: "אנו מודעים לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות המראה תקרית שנאה על רכבת תחתית, השוטרים חוקרים את האירוע".

נוצרי מוסלמי רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד