י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שמן הישועה

ביוזמת "חנינא בני": מאות משפחות נזקקות קיבלו שמן זית להדלקת נרות חנוכה

מאות רבות של משפחות נצרכות המקבלות מידי שבוע את צורכי השבת, קיבלו בימים האחרונים שמן זית זך ע"י ארגון 'חנינא בני' • כמו כן בעיצומם של ימי החנוכה, המקיימים את הסגולה הבדוקה שרבים ראו בזכותה ישועות למעלה מדרך הטבע, יקבלו שמן זית מבורך שהתברך ע"י הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א המסוגל לישועות ורפואות • השאירו שם כאן למטה ותראו ישועות

ביוזמת "חנינא בני": מאות משפחות נזקקות קיבלו שמן זית להדלקת נרות חנוכה
השמן המבורך צילום: יח"צ

גם זוכים לראות ישועות למעלה מדרך הטבע, וגם זוכים לסייע למשפחות נזקקות: לקראת ימי החנוכה ביקש הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א לחלק בקבוקי שמן זית מהודר לצורך הדלקת נרות חנוכה, על מנת שמאות המשפחות הנזקקות שמקבלות מידי שבוע את צורכי השבת ע"י ארגון "חנינא בני", יקבלו לקראת החנוכה שמן זית זך שיוכלו לקיים את המצווה בהידור.

בנוסף, בהנהלת ארגון 'חנינא בני' דאגו לחלק לכל התורמים המצטרפים לסגולה בחג החנוכה, שמן זית שהתברך ע"י הגה"צ רבי שמואל מרדכי אדלשטיין שליט"א.

מעמד הסגולה, כבכל ליל שישי לאחר חצות הלילה, מתקיים ע"י מניין אברכים תלמידי חכמים על ציון קברו של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא זיע"א ואשתו הטמונים בכפר עראבה שבגליל.

לחצו כאן כדי לזכות בשמן המבורך>>>


מארזים לנזקקים • יח"צ

חלוקת מאות בקבוקי השמן נערכה ביום שישי האחרון לכ- 1000 משפחות בכל רחבי הארץ בנוסף לצרכי השבת המחולקים כמידי שבוע בתור שוברים של רשת 'נתיב החסד' באמצעותם ניתן לקבל את מוצרי היסוד לכב' שבת קודש. המשפחות הרבות המקבלות מידי שבוע את צורכי השבת מנציגי ארגון "חנינא בני", התרגשו יותר מתמיד בחלוקה האחרונה שכללה גם בקבוקי שמן זית עבור קיום המצווה החשובה. המשפחות מציינות לשבח את הדרך המכובדת  בה מועברים צרכי השבת.

הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א אשר מסר את הסגולה לארגון חנינא בני ,הזכיר את דברי הגמרא "כל העולם כולו ניזון בשביל חנינא בני". בעל ה"בן איש חי" מסביר שהמילה "בשביל", הכוונה היא שביל שדרכו עוברות הישועות. כיוון שלפעמים יש מקטרגים על אלו הזקוקים לישועה, ויש מקטרגים שמונעים את קבלת התפילות, אבל ברגע שמדובר בצדיק כרבי חנינא בן דוסא, שהיה בנוסף לקדושתו ופרישותו גם עני שנתן את כל מה שיש לו לאחרים, ההנהגה שלו היא השביל שאפשר לעבור דרכו ללא מקטרגים, והרי ידוע שגדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם, ולכן הסגולה על קברו של רבי חנינא בן דוסא בחודש כסלו, שהוא חודש המסוגל לניסים, יש בה מעלה גודלה מאד ושכל מי שלוקח על עצמו ליטול חלק בקיום הסגולה, בוודאי יזכה לראות ישועות למעלה מדרך הטבע.

יודגש כי כל מי שמקיים את הסגולה ותורם קי"ט שקלים להוצאות שבת עבור משפחות נצרכות אשר אין בידן לרכוש אפילו מצרכים בסיסיים , מאפשר להן לקבל את צרכי השבת בכבוד.

בתוך כך, ארגון "חנינא בני" יצא ביוזמה מבורכת לשיפוץ מתחם הקבר על מנת לאפשר לציבור הרחב להגיע למקום בנוחות ובתנאים המתאימים. השיפוצים נעשים בזכות תרומות ייעודיות של נדבנים שתורמים עבור שיפוץ הציון, וכי מטרת שיפוץ הקבר היא לטובת המתפללים שרוצים להגיע בעצמם להתפלל במקום ולקיים את הסגולה הבדוקה. עם סיומו של השיפוץ, שוב יהיה ניתן להגיע למקום בתיאום מראש.

השאירו שם לישועות מעל דרך הטבע>>

שמן זית רבי מרדכי שמואל אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד