י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מהרחוב לבית של תורה

"מעמד התפילה ששינה את חיי": טור חשוף של ג' מהצפון

מכתב שנחת בתיבת המייל של רינה של תורה הצליח לרגש גם את מי שמורגלים בישועות. רגע לפני מעמד התפילה המיוחד ששינה את חייו של ג' מהצפון, הוא צירף בקשה: ספרו השנה לכולם על המעמד, כדי שכל אחד יוכל להיוושע

"מעמד התפילה ששינה את חיי": טור חשוף של ג' מהצפון
תפילה לישועה. אילוסטרציה צילום: David Cohen/Flash90

במשרד הקטן של 'רינה של תורה' אנחנו רגילים לקבל מדי פעם סיפורים מרגשים על ישועות גדולות, אבל הסיפור שקיבלנו לפני כשבועיים היה מרגש במיוחד.

לחצו כאן לישועת המצפים לזיווג>>>

"לכבוד רינה של תורה שלום רב", כך נרשם בשורת הכותרת של המייל שאת תכנו עוד לא ראינו.

"גדלתי בבית שבור ומרוסק עם אבא שלי מעולם לא הצליח 'לגמור את החודש' מבחינה כלכלית ואמא שבמילים עדינות נאמר שלא הייתה יציבה בנפשה. קל לדמיין עם כמה חסכים גדלתי, החום והאהבה היו חסרים לי בבית וכמי שכל כך כמה להם, חיפשתי אותם במקומות אחרים.

מהר מאוד מצאתי את עצמי ברחוב וכל מי שיודע מה משמעותו של הרחוב, יכול להבין כי לא התגלגלתי במקומות טובים וראויים. אני מתבייש להיזכר במקומות אליהם הגעתי או להיזכר בימים הקשים שעברו עלי עד שזכיתי והגעתי לישיבה שמתאימה לי.

'ישיבה לנוער מתמודד' כינו אותה, אבל אי אפשר היה להתחמק מהמציאות - היינו נוער מתמודד. זו ההגדרה היחידה שבה אפשר לכנות אותי ואת חבריי לספסל הלימודים. כל אחד מאתנו מצא את עצמו בישיבה הזו עם הרבה מאוד התמודדויות לא פשוטות בחיים.

לזכותה של הישיבה אני יכול להגיד שהיא ייצבה אותי מעט. קיבלתי פרספקטיבה בריאה לחיים והבנתי שהדבר שאני הכי זקוק לו הוא בית. לקח לי זמן להבין זאת, אבל גיליתי שהדרך היחידה בה אוכל לתת לעצמי מענה אמיתי ובריא, היא פשוט להקים בית משלי. כל תחליף אחר לא יספק אותי.

השנים עברו, הזמן חלף ונכנסתי לתקופת השידוכים עם רזומה מכובד מאוד, שלא לומר קופת שרצים על גבי מהתקופה הפחות טובה בחיי. הצעות כמעט שלא הגיעו  וגם אלה שכן הגיעו היו מבישות. ידעתי שהשם שלי, העבר שלי והרקע שלי רודפים אחריי, אבל התפללתי, קיוויתי וייחלתי לזכות במי שתתאים לי באמת, מישהי שתוכל לתת לי הזדמנות למרות כל אלו.

אני חושב שזו הייתה התקופה שהתפילות שלי היו הכי משמעותיות וחזקות. גמרתי את ספר התהילים עשרות פעמים, הכותל הפך לבית השני שלי וידעתי, פשוט ידעתי בעצמות שלי שאמנם עם רזומה כמו שלי התקוות שלי חסרות סיכוי, אבל אין כמו תפילה שיכולה להזיז קירות.

לא הרבה ידעו על התקוות שלי, על החלומות שלי אך החברים הקרובים אלי ביותר ידעו כמה אני מתפלל על מנת להקים בית נאמן בישראל ואת המשך הסיפור אני כותב עם דמעות של התרגשות. שני חברי החדר שלי החליטו לעשות מעשה. בשיטוטי הערב שלהם הם מצאו עצמם מול לוח מודעות ועליו פרסומת ל'תפילת חשאין' של  רינה של תורה, תפילה שנשוא הבקשה בכלל לא יודע שמתפללים עליו.

בו במקום הם החליטו להפוך אותי לפרויקט שלהם ופנו לשאר חברי בסודי סודות. כל אחד תרם כפי יכולתו ושמי הועבר ל'רינה של תורה' לתפילת חשאין.

לא אלאה אתכם, בר"ח שבט תשפ"א הציעו לי הצעה שהייתה נראית כמו חלום. חשבתי לעצמי שכנראה משהו מסתתר ולא מגלים לי, אחרת אין שום סיבה שירצו לגשת להצעה כמו שלי. אבל שום דבר לא הסתתר, כשהקב"ה מחליט שמישהו ימצא שידוך - אז הוא מוצא את השידוך שלו גם אם הכל לא נראה מתאים 'על הנייר'.

זכיתי והתארסנו בחודש אדר תשפ"א ובערב שבועות בשנה שעברה התחתנו.

רגע לפני החופה שלי נגשו אלי שני חבריי. הם ביקשו לתת לי קבלה ארוזה באריזת מתנה. 'מתנה לחופה' הם אמרו. פתחתי את הקבלה וניסיתי להבין מה עומד מאחורי המתנה המוזרה.

ואז קלטתי שבתחתית הקבלה, מופיע 'שם לתפילה' השם שהופיע שם היה כמובן השם שלי....

את השניות של לפני החופה ביליתי כשאני עם דמעות של התרגשות, ולא, לא רק מהחתונה. ידעתי שאני נמצא שם בזכותם, בזכות אותם שניים שהחליטו לתת לי את המתנה הטובה בחיי ויחד עם חברי לישיבה לא הותירו אותי מאחור ודאגו שברינה של תורה יתפללו עלי.

אני כבר נשוי חצי שנה באושר ומרגיש בן אדם אחר לגמרי. יציב ואיתן עם סדר יום מוקפד וקבוע. אני קובע עתים לתורה ויודע שזכות הבית שאקים, שיהיה יציב וחם ואוהב, זכות הילדים שאני אגדל ודורות ההמשך בעזרת ה', הכל בזכות אותה תפילה ובזכות אותם חברים יקרים.

הלוואי הלוואי שאוכל להעביר את הבשורה הלאה, לגלות לעוד אנשים את הסוד לישועה, לתת לעוד אנשים תקווה ולעוד חברים של אלה שזקוקים לתפילות את הדרך לסייע. תוכלו לעזור לי?".

הבקשה בסופו של המייל הייתה כל כך כנה ואמיתית והחלטנו להביאה כמו שהיא, עדות אמיתית של אדם שיודע ומבין מה ערכה של תפילה ולספר שגם השנה, במעמד התפילה המרגש על קברם של החזון אי"ש ובעל הפלאות, הסנדלר הקדוש זיע"א בראשות המשגיח הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל יחד עם מניין תלמידי חכמים לומדי 'רינה של תורה'

בעת הרצון האדירה של חצות הליל של 'זאת חנוכה', יתפללו גם על הקרובים לכם, גם על מי שאתם מכירים שזקוק לישועה.

ובעזרת ה' בשנה הבאה תוכלו אתם להיות בין אלה שמספרים על הישועה הגדולה של היקרים לכם.

לחצו כאן לישועת המצפים לזיווג>>>

מעוכבי שידוך מעמד תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד