י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשטרה חוקרת

שליח חב"ד גילה אקדח עם פתק איום מחוץ לביתו

שליח חב"ד באחת ממדינות האסלאם גילה מחוץ לביתו תיק ובו אקדח, פתק עם מסר מאיים ותעודות מזהות שהונפקו במדינה עוינת. המשטרה חוקרת אך מתקשה באיתור האחראים למעשה, מאחר ובמקום לא מותקנות מצלמות אבטחה

שליח חב"ד גילה אקדח עם פתק איום מחוץ לביתו
האקדח והפתק המאיים צילום: באדיבות המצלם

אחד משלוחי חב"ד במדינה מוסלמית, קיבל הודעה מצוות השמירה שלו, על אודות תיק חשוד שהושלך בפתח המתחם המשותף של ביתו הפרטי ובית חב"ד הסמוך. הוא יצא החוצה ומצא תיק ובתוכו: אקדח, פתק עם איום, ותעודות מזהות שהונפקו במדינה עוינת. (ככל הנראה לבנון).

כוחות המשטרה המקומיים הגיעו למקום ופתחו בחקירת פרטי האירוע, אשר עדיין מתנהלת. במקום לא מותקנות מצלמות אבטחה מה שמקשה על חקירת האירוע שהסתיים ללא נפגעים. באגף הביטחון של חב"ד ממליצים להגביר את הביטחון ולהתקין מצלמות אבטחה סביב המתחם.

בהודעה מטעם מרכז החירום והביטחון של חב"ד C.w.a נאמר: "אירוע חריג במיוחד אירע לאחד מהשלוחים ביום שישי האחרון 25/11/21 לפנות בוקר של יום שישי, בשעה 05:00 קיבל השליח הודעה מצוות השמירה שלו על תיק חשוד שהושלך בפתח המתחם המשותף של ביתו הפרטי ובית חב"ד. לאחר שהשליח יצא החוצה, הוא מצא במקום את התיק עם האקדח, פתק איום ותעודות זהות שכביכול הונפקו במדינה ערבית. לאחר שהשליח יצר קשר עם אנשי הביטחון, הומלץ לו להישאר בחדר מבטחים בביתו עד להגעת כוחות משטרה מקומיים על מנת שיבדקו את התיק ותכולתו, וימשיכו בחקירת האירוע. כוחות המשטרה המקומיים הגיעו למקום לאחר המתנה ארוכה, ופתחו בחקירת פרטי האירוע אשר עדיין מתנהלת בימים אלו".

האקדח והפתק המאיים.

עוד נאמר, כי "בחסדי שמים אירוע זה הסתיים ללא נפגעים ומקבל את היחס והמעקב הראוי לו על מנת להסיר את האיום, האירוע הזה מזכיר לכולנו יותר מכל, על האויבים של עם ישראל אשר אף פעם לא נחים, ואל לנו חלילה לחכות לניסיונות שלהם לפגוע, חובה עלינו לעשות את הכלי המתאים על מנת לשמור על השלוחים בני משפחותיהם ובאי הבית חב"ד".

ממרכז החירום והביטחון של חב"ד נמסר, כי הם ממליצים להתקין מצלמות בכל בית חב"ד, "בסביבת בית חב"ד הנ"ל לא מותקנות מצלמות אבטחה מה שמקשה על חקירת האירוע ותפיסת האנשים האחראים" נאמר בהודעה. "מומלץ מאד להתקין בסביבתו החיצונית של כל בית חב"ד מצלמות אבטחה, למצלמות האבטחה יש אפקט נוסף בעצם קיומן בסביבת הבית חב"ד, בכך שהן מרתיעות ואף מקשות על פוגעים פוטנציאליים לממש את כוונותיהם. אנו ממליצים להתקין מצלמות אבטחה בסביבתו החיצונית של כל בית חב"ד".

בית חב''ד מכתב איום שליח חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד