י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרקטים של קוויק סטפ, לדאוג לעתיד הרצפה שלכם

המגמה הכללית של רוב בעלי הנכסים בישראל היא להתקין פרקטים בדירה כולה, או בחלק מהדירה. הישראלים גילו את כל היתרונות הנפלאים של הפרקטים ולכן רבים מהם ויתרו על האריחים בחלקים שונים הבית וזאת לטובת לוחות העץ האיכותיים

פרקטים של קוויק סטפ, לדאוג לעתיד הרצפה שלכם
פרקט צילום: אתר צמרת פרקטים

החשיבה על התקנת פרקטים בבית

ברוב המקרים לקראת כניסה לבית חדש, או כאשר מתכננים את השיפוץ של דירת יד שנייה, בוחנים בעזרת מעצב הפנים כמה וכמה אפשרויות של ריצוף ושל פרקטים. גם מעצב הפנים חושב שהתקנה של פרקטים עדיפה בחדרי הילדים, בחדר השינה, בחדר המשחקים ובחדר העבודה ולכן מקדמים הליך זה.

פרקטים עבור החדרים הרטובים בבית

עבור המטבח וחדרי האמבטיה, הישראלים גילו שלאחרונה הגיעו ארצה פרקטים ייעודיים עבורם אשר מסוגלים לעמוד בפני רטיבות ובפני לחות, כיוון שהם מיוצרים מחומרים עמידים הכוללים גם חומרי איטום. זו הסיבה שהם לא נפגמים בשל הימצאותם של האדים במקלחת ואדי הבישול במטבח. הדגמים הייחודיים הללו של פרקטים קוויק סטפ PVC קיימים בכמה אופציות של צבעים וכך להתאים את הפרקטים לנראות של ארונות המטבח, או לחלופין של המראה האסתטי של כל אחד מחדרי הרחצה והשירותים.

פרקטים עבור החדרים בבית

פרקטים של קוויק סטפ הם סטריפים של לוחות עץ אשר מיוצרים ברמת איכות גבוהה ביותר במפעל הבין לאומי בבלגיה. לאור טיבו המעולה של הפרקט, בכל בית אפשר ליהנות מדגמי הפרקט לאורך שנים רבות ללא כל צורך להחליף אותם. הסטריפים נשארים בנראות זהה לאורך זמן ולא נגרמים בהם עיוותים או פגמים מכל סיבה שהיא.

התקנה של פרקטים קוויק סטפ

שיטת ההתקנה של הפרקטים הללו היא מהירה, יעילה ויסודית ביותר. אנשי המקצוע מניחים שני סטריפים זה לצד זה, לאחר מכן הם מחברים אותם כאשר שול ימני של אחד מהם מתחבר לשול השמאלי של הסטריפ השני. בנקודת אחיזה זו לוחצים על השוליים ונשמע קליק. צליל זה מסמן שהחיבור בוצע כיאות ולכן ממשיכים ומחברים לזוג זה לוח עץ נוסף וכך הלאה.

בדרך זו אפשר להתקין פרקטים בחדר שלם תוך פרק זמן קצר יחסית של כמה שעות, ללא בלגן וכמעט ללא לכלוך.

הנאה מהפרקטים בחדרים

נעים מאד לדרוך על הפרקטים הן בקיץ והן בחורף וזאת מכיוון שהטמפרטורה היא די זהה, בחורף פסי העץ אינם חמים ואפשר ללכת יחפים ובחורף הם לא קרים מדי ולכן אפשר ללכת יחפים, או לכל היותר עם גרביים.

הילדים והמבוגרים נהנים מאד לשבת על הפרקט או להניח עליו שטיח וכך ליהנות ממשחקים, צפייה בטלוויזיה או כל פעילות אחרת בחדרים.

אין ספק שהימצאותם של פרקטים של קוויק סטפ בבית יצרה מהפך, הן בנראות הבית והן בהנאה העצומה לאור הנוחות המקסימלית בבית.

קרדיט – עדינה אקוקה.

פרקטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד