י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המאבק על הקול הערבי

עבאס וטיבי התעמתו במליאה: "מספיק עם התיאטרון" • צפו

במהלך דיון על הצעת חוק של ח"כ טיבי המבקשת להשוות את קצבת נכות לשכר המינימום, התעמתו חברי הכנסת טיבי ומנסור עבאס. "מספיק עם התיאטרון הזה שאנחנו עושים במליאת הכנסת, אף אחד לא יותר מוסרי מהאחר" | צפו

עבאס וטיבי התעמתו במליאה: "מספיק עם התיאטרון" • צפו
אחמד טיבי ומנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך החודשים האחרונים, קרה לא אחת שחברי כנסת מהקואליציה או האופוזיציה, הצביעו נגד צו מצפונם בנושאים שקרובים לליבם והכל כדי לשמור על האינטרס של הגוש בו הם נמצאים.

היום (רביעי) התגלע עימות במליאת הכנסת, במהלך דיון בהצעת חוק של ח"כ אחמד טיבי מהאופוזיציה, המבקשת להשוות את קצבת הנכות לשכר המינימום, חוק לו נאלץ להתנגד חבר הכנסת מנסור עבאס, שמנהל מול הרשימה המשותפת מאבק על הקול הערבי. ההצעה אגב נדחתה ברוב של 22 מתנגדים מול 20 תומכים.

יו"ר רע"מ שניהל את הישיבה, אמר: "אני מציע שחברי הכנסת מהאופוזיציה ומהקואליציה יעמדו בפני הקהל ויגידו דברי אמת, שמרגע שאתה בקואליציה יש לך מדיניות וסדר עדיפויות, ומרגע שאתה באופוזיציה יש טהרנות".

יו"ר רע"מ תקף עוד את יריביו: "מספיק עם התיאטרון הזה שאנחנו עושים במליאת הכנסת, אף אחד לא יותר מוסרי מהאחר, כולם מתנהלים בהתאם לקואליציה ואופוזיציה, אין שיקולים עניינים".

ח"כ אחמד טיבי השיב לעבאס: "תיאור הצגת חוק כזה כמעשה תיאטרלי הוא תיאור מביש. אל תטיף מוסר לחברי האופוזיציה ולאף אחד כאן".

עבאס השיב: "אני לא מדבר על הצעת החוק, אני מדבר על ההתנהלות במליאת הכנסת. זו עוד הצגה".

יצוין כי שניהם חולקים את כס יו"ר הכנסת לסירוגין, כמי שמונו לסגני יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי.

אחמד טיבי מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד