י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הבית לפני קריסה"

אל מול עיניהם הנדהמות של הילדים: האבא התמוטט מדום לב ונפטר

רבי אברהם היה אברך כולל כל חייו, אך מסכת הקשיים אותם הוא עבר גרמו לו להתמוטט אל מול עיניהם הנדהמות של תשעת ילדיו. כעת יוצאים בני המשפחה ובדמעות שליש מתחננים לעזרה בטרם הבית יקרוס לחלוטין

אל מול עיניהם הנדהמות של הילדים: האבא התמוטט מדום לב ונפטר
רבי אברהם צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה נוראה שכזו גורמת לכל אחד מאיתנו להרגיש את המצוקה ואת הכאב הנורא והאיום. רבי אברהם היה אברך כולל, כזה ששם את כל חייו מנגד ושקע באוהלה של תורה יום ולילה לא ישבותו. המצב הכלכלי תמיד היה בכי רע אך הוא שם מבטחו במי שאמר והיה עולם והחליט להקדיש את חייו לתורה.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה במצוקתה>>>

במהלך חייו הוא עבר טלטלות של ממש, כאלו שכמעט גרמו למשפחה שהוא הקים - להתפרק לרסיסים. המצב הכלכלי הקשה היה בעוכריו והדבר גרם לבעיות רבות בלי סוף. חייו היו מסכת של יסורים וקשיים, אך בכל מצב הוא ניסה להמשיך ולהיות איתן באמונתו.

תשעה ילדים זכה רבי אברהם להביא לעולם, הוא גידל אותם במסירות ובאהבה, אך הקשיים, כך מסתבר, היו הרבה יותר חזקים ממנו. לפני תקופה, אל מול עיניהם הנדהמות של בני המשפחה הוא התמוטט מדום לב ובמקום הוא השיב את נשמתו ליוצרה. ככה, ללא שום התראה מוקדמת, ככה אל מול עיניהם הבוכיות של בני המשפחה.

כעת, הם מתקשים לעכל את האסון הנורא, לא רק שאבא איננו, אלא החובות הרבים שהוא הותיר מאיימים באיום ממשי להטביע את האלמנה ואת היתומים בגלים הגבוהים שאין להם סוף. בצר להם הם פונים בדמעות שליש ומבקשים את עזרת הציבור שיושיטו יד ויעזרו להם לשרוד את התקופה הקשה הזו. אתם חייבים להיות חלק מזה. הצטרפו כעת.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה במצוקתה>>>

דום לב יתומים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד