ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מי ירכיב את הממשלה הבאה?

סקר הסקרים: הנתונים הדרמטיים משקלול המספרים

סקר הסקרים של חודש נובמבר: האופוזיציה מובילה ב-3 מנדטים. הקואליציה מפסידה 7 מנדטים. הליכוד מובילה בפער. המפסידים הגדולים: סער שלא עובר את אחוז החסימה, בנט שמפסיד 3 מנדטים ומרצ שמפסידה 2 מנדטים. כל הנתונים

סקר הסקרים: הנתונים הדרמטיים משקלול המספרים
נתניהו חולף על פני ח"כים חרדים במליאה צילום: פלאש 90

משקלול כל הסקרים שערך מכון 'דיירקט פולס' לסיכום סקרי חודש נובמבר, עולה כי לו הבחירות היו מתקיימות החודש - מפלגות הקואליציה היו זוכות ביחד ב-55 מנדטים בלבד (לעומת 62 בכנסת הנוכחית) ומפלגות האופוזיציה היו זוכות ביחד ב-58 מנדטים (עלייה של 6 מנדטים מאשר בכנסת הנוכחית).

‏סקר הסקרים שפורסם היום (רביעי) מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות במהלך חודש נובמבר, הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מקבלת 35 מנדטים (לעומת 30 כיום), יש עתיד בראשות יאיר לפיד 19 מנדטים (לעומת 17 כיום), ש"ס בראשות אריה דרעי הייתה נשארת עם 9 מנדטים וגם כחול לבן בראשות בני גנץ הייתה שומרת על כוחה עם 8 מנדטים.

עוד עולה משקלול הסקרים: מפלגות יהדות התורה, העבודה וישראל ביתנו היו שומרות על כוחן - כך אחת עם 7 מנדטים.

עוד עולה כי מפלגות 'הציונות הדתית' ו'הרשימה המשותפת' היו מתחזקות - כל אחת עם 7 מנדטים (לעומת 6 שיש לכל אחת מהן כיום). גם רע"ם הייתה מתחזקת מ-4 ל-6 מנדטים.

ימינה בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט הייתה יורדת ל-4 בלבד (לעומת 7 כיום) ומרצ בראשות ניצן הורוביץ הייתה יורדת גם היא ל-4 מנדטים (לעומת 6 מנדטים בכנסת הנוכחית).

מפלגת 'תקווה חדשה' בראשות שר המשפטים גדעון סער שמחזיקה היום ב-6 מנדטים - לא הייתה עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.4% בלבד.

מכון הסקרים דיירקט פולס סקר מנדטים סקר בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד