ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בהלה במינכן

פצועים סמוך לתחנת רכבת: פצצה ישנה התפוצצה

פיצוץ עז החריד את אזור תחנת הרכבת במינכן ובו נפצעו ארבעה בני אדם, מהם אחד באורח קשה. מתברר כי מדובר בפצצה מימי מלחמת העולם השנייה במשקל 250 ק"ג שלא התפוצצה עד כה. בעקבות דיווחים שנעשים באתר בנייה סמוך היא התפוצצה על הפועלים

פצועים סמוך לתחנת רכבת: פצצה ישנה התפוצצה
רכבת בגרמניה צילום: Deutsche Bahn Personenverkeh

לפחות ארבעה בני אדם נפצעו בפיצוץ ליד אתר בנייה שבסמוך לתחנת רכבת במינכן שבגרמניה. שירות הרכבות בעיר הופסק, מצבו של אחד הפצועים קשה. כך נמסר ממערך הכבאות.

הפיצוץ שלפי ההערכות נגרם מפצצה שנותרה טמונה במקום מתקופת מלחמת העולם השנייה, גרם לגורמים רשמיים להפסיק את כל שירותי הרכבת. ארבעת האנשים שנפצעו עבדו במקום, וכאמור אחד מהם נפצע באורח קשה.

"פצצה אווירית מתקופת מלחמת העולם השנייה הייתה הסיבה לפיצוץ", אמר שר הפנים של בוואריה, יואכים הרמן במהלך ביקור במקום. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, עובדים פגעו בטעות בפצצה במשקל 250 קילוגרם בזמן שביצעו עבודות קידוח.

משירות הרכבות הגרמני 'דויטשה באן' נמסר כי הופסק שירות הרכבות כאמצעי זהירות, שכן הפיצוץ אירע ליד גשר שבו כל הרכבות הנכנסות והחוצות מהתחנה חייבות לעבור.

גורמים רשמיים לא הודיעו עדיין מדוע הפצצה לא זוהתה מבעוד מועד. גילוי של פצצות שנותרו מהלחימה במהלך מלחמת העולם השנייה הוא אירוע נפוץ למדי בגרמניה, אם כי פיצוצים בהם אנשים נפצעים, נדירים ביותר. בשנים האחרונות נמצאו מספר פצצות ממלחמת העולם השנייה, והן פונו מהמקום באופן מבוקר ללא נפגעים.

מלחמת העולם השניה פיצוץ תחנת רכבת מינכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד