י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשווי 5 מיליון

החשודים נעצרו וחשפו: זו הסיבה להפסקות החשמל

חברי חולייה שגנבה במהלך החודשים האחרונים שנאים של חברת החשמל בשווי של כ-5 מיליון שקלים, וגרמו להפסקות חשמל נרחבות לתושבים ומשקים חקלאיים, נעצרו הלילה בפעילות ממוקדת של משטרת ישראל בדרום

החשודים נעצרו וחשפו: זו הסיבה להפסקות החשמל
אילוסטרציה צילום: pexels

היחידה המרכזית של מרחב לכיש, מנהלת מזה מספר שבועות חקירה סמויה, בשיתוף עם יחידת הביטחון של חברת החשמל, נגד חולייה שגנבה בחודשים האחרונים באזור הדרום 56 שנאים של החברה. אומדן הנזק עומד על כ-5 מיליון ש"ח כשמעבר לגניבה, החולייה גרמה להפסקות חשמל לתושבים ושטחים חקלאיים, ולנזקים נוספים באספקת רשת החשמל.

חוקרי היחידה המרכזית יחד עם יחידת הבטחון של חברת החשמל, אספו ממצאים בשטח שהובילו לפעילות המבצעית שנערכה הלילה באזור מרחב לכיש בהובלת הימ"ר יחד עם יחידות משטרה נוספות, בהן יס"מ לכיש, יחידת מגן, יחידת יואב, יחידת רקיע והיחידה האווירית.

במהלך הפעילות נעצרו 'על חם' 2 מחברי החולייה לאחר שגנבו שני שנאים מעמוד חשמל, פירקו מהם את סלילי הנחושת וניסו להימלט עם השלל ברכב שטח ייעודי עמו הגיעו. לאחר מרדף רכוב ורגלי בשטח ע"י כוחות המשטרה, הם נתפסו ונעצרו.

מהחקירה עולה החשד, כי השנאים נגנבו לצרכי שימוש בברזל או לחלופין מכירת השנאים או חלקים מהם בעבור עשרות אלפי שקלים.

החשודים תושבי הפזורה הבדואית בדרום, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, הועברו לחקירה בימ"ר לכיש ומובאים כעת בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

הפסקת חשמל גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד