י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דרעי: אין סיבה שאקבל קיצבה כמו ריקי כהן

בישיבת סיעה תקף יו"ר ש"ס את הגזירות הכלכליות: " אלף ילדים עניים - הולכים להיות עניים יותר. אם היה אפשר להגיש תביעה ייצוגית נגד מפלגות - זה היה המקרה"

אריה דרעי ואריאל אטיאס. צילום: יעקב כהן
אריה דרעי ואריאל אטיאס. צילום: יעקב כהן

סיעת ש"ס קיימה היום (ב) ישיבה סיעה בכנסת, במהלכה תקפו ראשי המפלגה את הגזירות הכלכליות הקשות מבית מדרשו של שר האוצר יאיר לפיד.

את המתקפה הראשונה פתח ח"כ אריאל אטיאס שאמר: "היו סיסמאות שהם ידאגו לאדם העובד - בסוף הם מוכיחים את ההיפך" - אך זה היה רק קדימון למתקפה נלהבת של יו"ר המפלגה, ח"כ אריה דרעי.

"פגעו בעובד שלא מאוגד בוועדים גדולים - כי שם הכי קל לפגוע", אמר דרעי, והמשיך: "אני לא מעשן, אני נגד סיגריות, אבל הייתה פגיעה באדם המעשן. 800 אלף ילדים עניים - הולכים להיות עניים יותר. אם היה אפשר להגיש תביעה ייצוגית נגד מפלגות - זה היה המקרה, הבטחות לחוד ומעשים לחוד.

"לשלושה שרים הצלחתי לפנות ולדבר על ליבם - עמיר פרץ, מאיר כהן וסילבן שלום. אולי בגלל שהם גדלו במשפחות ברוכות ילדים ויודעים מה זה מחסור. אני קורא לשר הרווחה מאיר כהן, אתה בא מדימונה, יש לך אחריות, אל תיתן להם! תהיה שלם עם עצמך. ואם כבר מחלקים מחמאות לח"כים, אז יש לנו בסיעה ח"כים מאוד מנוסים. (לא בטוח שדרעי ישמח לראות את כולם ממשיכים. ש.ר.) אני, אריה דרעי, מקבל משכורת מכובדת מהכנסת, אין סיבה שהקצבה שלי תהיה כמו של ריקי כהן מדימונה".

בסיום הדברים יצאו העיתונאים מהחדר, ואז הגיע למקום גם ח"כ אלי ישי, שהתיישב מול דרעי ואטיאס, כאשר אנשיו מונעים אף את האפשרות לצלם אותו.
דרעי ש''ס סיעה גזרות קיצבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד