י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שכבה יומיים על הרצפה

ניצלה ברגע האחרון: כך התגלתה הקשישה ע"י השכן

קשישה בודדה ניצלה הערב ממוות לאחר ששכן שהגיע לבדוק את שלומה מצא אותה שוכבת על הרצפה מותשת וחלשה, כאשר לדבריה היא שכבה כך באפיסת כוחות במשך יומיים. השכן חיים וינגרטן: "כואב לי לחשוב מה היה יכול לקרות אם לא היינו באים לבדוק בשלומה. אין לי ספק שזכיתי להציל את חייה, בנס חנוכה אמיתי"

ניצלה ברגע האחרון: כך התגלתה הקשישה ע"י השכן
חיים וינגרטן ליד חלון ביתה של הקשישה צילום: דוברות זק"א

קשישה בודדה ניצלה הערב (רביעי) ממוות לאחר ששכן שהגיע לבדוק את שלומה מצא אותה שוכבת על הרצפה מותשת וחלשה, כאשר לדבריה היא שכבה כך באפיסת כוחות במשך יומיים.

השכן, חיים וינגרטן ראש אגף המבצעים של זק"א, גר בשכנות אל הקשישה. הערב, כשחיים ומשפחתו לא הצליחו ליצור קשר עם השכנה, נכנס חיים לביתה ומצא אותה שוכבת על הרצפה מותשת וחלשה.

וינגרטן סיפר: "אתמול ליוויתי ממוקד זק"א את מתנדבי זק"א באשדוד ובאילת שלצערי טיפלו ב-2 מקרים קשים ומזעזעים בהם נמצאו גופות גלמודים במצב ריקבון. בעקבות המקרים הקשים, יצאנו בזק"א בקמפיין לימי החנוכה עם בקשה קטנה מהציבור - להדליק נרות עם השכנים הבודדים".

"הערב", סיפר וינגרטן, "לפני שהדלקתי נרות עם משפחתי, הלכתי בעצמי לבדוק בשלומה של השכנה שגרה דלת ליד. היא לא ענתה לדפיקות בדלת למרות ששמענו את הטלפון הנייד מצלצל בתוך הבית. דאגתי ונכנסתי דרך החלון ומצאתי אותה שוכבת מותשת על הרצפה. היא סיפרה שהיא שוכבת על הרצפה הקרה לפחות יומיים, בלי אוכל ומבלי שהצליחה לקחת את התרופות. כואב לי לחשוב מה היה יכול לקרות אם לא היינו באים לבדוק בשלומה. אין לי ספק שזכיתי להציל את חייה, בנס חנוכה אמיתי".

"אני פונה ומבקש מכל מי שרואה את ההודעה הזאת - לכו עכשיו לבדוק בשלומם של השכנים הבודדים. זו לא רק סיסמא. זו הצלת חיים של ממש!", סיים וינגרטן.

זק"א גופה במצב ריקבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד