י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תופעה מטרידה בפלטבוש

השבבניקים נכנסים לבית הכנסת בשבת וגונבים מכוניות

צעירים מבתים חרדים שירדו מהדרך אחראים לתופעה מטרידה לאחרונה בפלטבוש. הם נכנסים לבתי הכנסת, לוקחים את המפתחות שנשארו שם מערב שבת, וגונבים את המכוניות. שניים מחברי הכנופייה נעצרו

השבבניקים נכנסים לבית הכנסת בשבת וגונבים מכוניות
הצעירים בשעת מעשה צילום: מתוך הסרטון

תופעה מטרידה מתרחשת בפלטבוש במהלך החודשים האחרונים, קבוצת בני נוער מבתים חרדיים שפרקו עול תורה ומצוות, נכנסים לבתי הכנסת בליל שבת.

הצעירים פותחים את הדלתות בליל שבת, מאחר והם מכירים את הקוד של מנעול הדלת הידני, שמורכב מאותיות לדוגמא כמו בס"ד, והצעירים יודעים כי בגימטרייה אלו המספרים 2 6 ו-4. וכך הם נכנסים.

הם גנבו כסף מקופות צדקה, וחיפשו בתוך התאים מפתחות של רכבים שאנשים השאירו ערב שבת. הצעירים הצליחו לגנוב רכבים בשיטה הזו מספר רכבים במהלך שלושת החודשים האחרונים. כך מדווח אתר Yeshiva world news.

ארגון השומרים של פלטבוש הצליח למצוא אחוז גדול מכלי הרכב הגנובים, למספר נערים המעורבים בהתנהגות העבריינית יש תיקים פליליים במשטרה.

אמש (שלישי) בשעות הבוקר נעצרו שניים מחברי הכנופייה שגנבה את הרכב של הרב שמעון אלסטר בשד' בדפורד, בליל שבת האחרון. אחד החשודים, למרות היותו רק בן 16, כבר נעצר במספר הזדמנויות ואף הואשם פעמיים בהחזקת נשק באופן לא חוקי.

בארגון השומרים של פלטבוש הגבירו את הסיורים בשבת המאוישים על ידי שוטרים לשעבר ממשטרת ניו יורק, וקוראים לקהילות לא להשאיר חפצי ערך, מפתחות או חפצים אחרים, בצורה לא מאובטחת.

פלטבוש גניבת רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד