י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קרב הגרסאות נמשך • יאיר לפיד: "דרעי שקרן"; אריה דרעי: "לפיד נבהל"

העימות נמשך: מה באמת התחולל מאחורי ההודעה על ביטול הקיצוץ ברשתות החרדיות? • אריה דרעי מסביר: "הוצאתי הודעה בתיאום, לפיד נבהל והכחיש" • יאיר לפיד מאשים: "דרעי שקרו, כבר שלושה בתי משפט קבעו זאת - אני לא אעשה איתו עסקים" • סקר ה'ארץ': רק 19% מרוצים מתפקוד שר האוצר

סיבוב או בהלה? צילום:פלאש90
סיבוב או בהלה? צילום:פלאש90

יאיר לפיד המשיך ותקף היום את יושב ראש ש"ס אריה דרעי, שהודיע לפני מספר ימים שמנע קיצוץ צפוי ברשתות החינוך החרדיות.

בראיונות לכלי התקשורת תקף בחריפות את דרעי. בראיון ל'הכל דיבורים', אף כינה אותו שקרן.

בראיון לאתר YNET אמר: "דרעי עשה עליי סיבוב. אני אגיד לך מה קרה, הלכנו בלילה, אני יודע? אחת בלילה, משהו כזה, בא אליי השר פירון ואמר לי, תראה יש לנו בעיה עם סעיף מסוים שלא מאפשר לנו מיד לחתוך את בתי הספר שלא מלמדים לימודי ליבה מלאים, צריך קודם להקים רשת מקבילה וזה ייקח כמה חודשים. אמרתי לו בסדר, אם זה ייקח כמה חודשים ואתה בטוח שזה רק כמה חודשים, אמרתי בסדר".

עוד בנושא:
תנא דמסייע • דרעי מוכיח מהודעת פירון: היה שיתוף פעולה
לפיד כועס על דרעי: "שכחתי עם מי יש לי עסק. עשה עלינו סיבוב מסביב לעולם"
דרעי: סיכמתי עם לפיד, מוריד הקיצוץ בחינוך החרדי

"אמרתי לו 'תודיע לדרעי, בוא נהיה מנומסים', אני תמיד משתדל להיות הגון, אז הודענו לדרעי וחזרנו לחדר, ודרעי כמו דרעי עשה סיבוב שלם, הודיע לכל העיתונים שהוא ניהל איתי מו"מ, לא דיברתי איתו מילה, ושהוא מנע את הקיצוץ בתקציב במערכות החינוך של ש"ס, מה שפשוט לא נכון אבל הוא זכה לכותרת ראשית.

"אני לא אעשה איתו יותר עסקים כי הוא לא דובר אמת. אני מבין שהטענה החדשה נגדי זה שאני לא מספיק תקיף כלפי החרדים, תודו שזה משעשע".

בראיון ל'ידיעות' הכחיש יו"ר ש"ס את הדברים והסביר: "פירון ביקש ממני להוציא הודעה מרוככת על ביטול הקיצוץ, הניסוח שלה נעשה בתיאום ובידיעתו של שר החינוך שי פירון. יאיר לפיד ראה את הכותרות בעיתונים ונכנס לפאניקה ופרסם תגובה בפייסבוק בלי לבדוק את העובדות".

בראיון ל'הכל דיבורים' חזר לפיד על הדברים ואמר: "דרעי שקרן, כבר שלושה בתי משפט קבעו זאת. ההתנהגות הזו, ללכת עיתון עיתון ולהוציא כותרת זו פוליטיקה ישנה במירעה".

תוך כך, מעמדו של שר האוצר בדעת הקהל, נמצא לפי 'הארץ', בשפל המדרגה. לפי סקר שערך העיתון, שביעות הרצון מתפקודו עומדת על 19% בלבד, מול 53% מן הציבור שאינם שבעי רצון.
דרעי ש''ס יאיר לפיד אוצר חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד