כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ירושלים נערכת להילולת שמואל הנביא

משטרת ירושלים השלימה את היערכותה לקראת הילולת שמואל הנביא, שתחול השבוע • רבבות יגיעו, לפי האומדן, לציון הקבר בנבי סמואל • כל הפרטים

הילולת שמואל הנביא. צילום: קובי הר צבי
הילולת שמואל הנביא. צילום: קובי הר צבי

משטרת ירושלים השלימה את היערכותה לקראת הילולת שמואל הנביא, שתחול מיום שלישי בשעות אחה"צ, אור לכ"ח באייר ועד ליום חמישי בערב מוצאי כ"ט באייר.

לצד אירועי יום ירושלים המתקיימים השבוע בבירה משטרת ירושלים, תשמור ותאבטח את הבאים להילולה.

קצין אגף המבצעים במשטרת ירושלים ניצב משנה קובי דוידיאן אומר: "להערכת המשטרה עשרות אלפי מתפללים צפויים להגיע להילולה בנבי סמואל, כשבכל שנה ישנה עלייה במספר המתפללים הפוקדים את המקום בעיקר בליל שלישי ובליל רביעי.

כוחות גדולים של משטרת ירושלים ושוטרי תנועה יהיו פרוסים בכבישי הגישה למקום ובאתר עצמו כדי לשמור על הסדר, הכוונת התנועה והביטחון.

משעות הערב של יום שלישי אור לכ"ח באייר עד לשעות הלילה המאוחרות כביש גבעת זאב לירושלים ייסגר לתנועת כלי רכב והתנועה לי-ם תופנה לכביש 443 (מחנה עופר). כמו גם היוצאים מהר שמואל יופנו לכביש 443. סגירת הכביש תתבצע גם משעות הערב המוקדמות של יום רביעי אור לכ"ט באייר.

לא תותר חניית כלי רכב בצידי הכביש הראשי בסמוך לנבי סמואל. כמו כן, המגיעים למקום מכביש רמות יופנו לחנייה ברחוב מירסקי ומשם יופעל מערך שאטלים עד לנבי סמואל. לבאים מכביש 443 יופנו לחניון סמוך למחנה עופר ומשם יוסעו בשאטלים עד לנבי סמואל".

במשטרה קוראים לציבור המגיעים למקום להישמע להוראות השוטרים ולהתאזר בסבלנות.
נבי סמואל קבר שמואל הנביא משטרה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד