י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המוהל אבי זרקי מסתכסך: הפעם עם אנסטסיה מיכאלי

מוהל הסלבס אבי זרקי כתב סטטוס בפייסבוק, על כיסוי הראש של הח"כית לשעבר אנסטסיה מיכאלי • מיכאלי הגיבה: "מדוע גבר נשוי צריך להגיד כזה דבר לאשת-איש?"

אבי זרקי. צילום: יח"צ
אבי זרקי. צילום: יח"צ

מוהל הסלבס שוב עולה לכותרות: חשבון הפייסבוק של הרב אבי זרקי ידוע כזירה פעילה, בה הוא מעלה פוסטים שנויים במחלוקת הגורמים לעתים לסערה ציבורית.

נדמה שאת ההסתבכות הזו אפילו הוא לא צפה. אתמול העלה הרב זרקי תמונה שלו ושל חברת הכנסת לשעבר אנסטסיה מיכאלי כשהיא בכיסוי ראש. זרקי כתב: ״אנסטסיה מיכאלי סיפרה לי שהיא מתחזקת, אמרתי לה שלדעתי לא יפה לה הכיסוי ראש הזה".

התמונה גרמה כצפוי לתגובות סוערות ברשת. הרב זרקי מיהר להבהיר את הדברים: ״וכי יעלה על דעתכם שכרב בישראל, אמנע ממי שרוצה להתחזק לעשות זאת?״ כתב. "מי אני שאצנן חלילה יהודייה כשירה מלכסות את ראשה".

״ראש הישיבה שלי תמיד היה אומר לנו לא להקצין, לא להתבלט בדברים דתיים הנראים משונים. לא תמיד לרוץ קדימה מהר מדי זו עצת היצר הטוב, לפעמים זה בדיוק להיפך״.

אלא שהתגובה המפתיעה ביותר באה דווקא מכיוונה של הח"כית לשעבר, שזעמה על הפרסום וכתבה בחשבון הפייסבוק שלה, "שלום אבי, שמחתי לראותכם בחגיגות המימונה. עשיתם עבודת יחסי ציבור מצוינת למען קידום יצירתך המבורכת מגילת אסתר מיניאטורית. אני מודה לאשתך עבור השיחה הנשית ועל ההמלצות המקצועיות בנושא הפאות. בזמן הזה הייתה לי תחושת דיסקרטיות וביטחון והבנה שכל מה שנאמר גם יישאר בינינו".

לדברי מיכאלי, "אנחנו נמצאים בימים קדושים, בימים גדולים, בימי ספירת העומר. בימים הללו אנחנו עוברים הזדככות לקראת מתן תורה, חג השבועות. השבוע מבררים את הספירה מלכות שבמלכות, עושים דין וחשבון לכוח הדיבור שלנו. הייתי רוצה לשאול אותך באותו פורום 3 שאלות פשוטות" מה הקשר בין שני המשפטים האלה? מדוע גבר נשוי צריך להגיד כזה דבר לאשת-איש? לשם מה גבר צריך לכתוב דבר שהוא לא אמר?"

זרקי מוהל מיכאלי כיסוי ראש אשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד