ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הכתובת היתה על הקיר

תלמיד בן 15 ירה בבית הספר ורצח ארבעה מחבריו

אמריקה מזועזעת בעקבות מסע רצח שביצע תלמיד בן 15 במדינת מישיגן. ארבעה מחבריו נרצחו ביריות מאקדח 9 מ"מ ושבעה נוספים נפצעו. לפני ימים ספורים התפאר באקדח בחשבון האינסטגרם שלו

תלמיד בן 15 ירה בבית הספר ורצח ארבעה מחבריו
אית'ן קראמבלי צילום: משטרת מישיגן

נער ירה למוות בארבעה מחבריו לספסל הלימודים, מספר שעות לאחר שהוריו דנו עם מוריו באשר להתנהגות שלו בבית הספר במדינת מישיגן בארצות הברחת

אית'ן קראמבלי, בן ה-15, נפגש עם הוריו ומוריו כדי 'לדון בהתנהגותו' בבית הספר, שלוש שעות לפני שפתח באש במסדרונות והרג ארבעה מחבריו לכיתה. הוא עומד לדין באשמת טרור ורצח.

קראמבלי, בן ה-15, הואשם בארבעה סעיפי רצח, אחד מהם 'טרור'. הוא רצח ארבעה חברים לכיתה ופצע שבעה אחרים ביום שלישי האחרון, לאחר שפתח באש במסדרונות בית הספר בשעה 12:50.

הרוצח הצעיר.

בשעה 10:00 באותו בוקר, הגיעו אמו ג'ניפר ואביו ג'יימס לתיכון 'אוקספורד' לפגישה עם מוריו של אית'ן בכדי לדון בדבר התנהגותו של בנם. לא ברור מה גרם לפגישה, אבל זאת הייתה הפעם השנייה שאית'ן זומן בתוך יומיים. ביום שני הוא נפגש עם מורים לבד. כך מדווחים כלי תקשורת מקומיים.

במשטרה טוענים כי לא היה תיעוד של הנער שעבר התעללות כפי שטענו תלמידים אחרים, התובעים חשפו בעת משפטו כי הוא פירט ביומן שנמצא בילקוטו כיצד הוא רוצה לירות בתלמידים בבית הספר. התובעת של מחוז אוקלנד, קארן מקדונלד, עשויה להאשים גם את הוריו, על כך שלא הרחיקו את אקדח ה-9 מ"מ שבו השתמש במסע הרצח.

וכמו במקרים רבים שאירעו בעבר, מספר ימים לפני שיצא לטבוח בחבריו, הנער התפאר בחשבון האינסטגרם שלו עם האקדח והעמיד פנים שהוא שלו. "רק היום קיבלתי את היופי (אקדח) החדש שלי", כתב בפוסט בשבוע שעבר בחשבון אינסטגרם שנמחק כעת. קראמבלי נשאר במעצר והוא מסרב לשתף פעולה עם החוקרים.

אית'ן קראמבלי אסון בבית הספר טבח בבית ספר מישיגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד