י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זיהום מתמשך והרסני

קיבלה 10 מיליון דולר פיצוי, לאחר שדרכה על מסמר חלוד

אישה מדרום קרוליינה בארה"ב, זכתה ב-10 מיליון דולר, על ידי חבר מושבעים, בגין פציעות שנגרמו לה, לאחר שדרכה על מסמר חלוד באחד הסניפים של רשת 'וולמארט'

קיבלה 10 מיליון דולר פיצוי, לאחר שדרכה על מסמר חלוד
אילוסטרציה צילום: pexels

אפריל ג'ונס, מדרום קרוליינה בארה"ב, תבעה את רשת 'וולמארט' לאחר שנפצעה בקנייה באחת מחנויות החברה, בפלורנס דרום קרוליינה ביוני 2015. אפריל ג'ונס נאלצה לעבור מספר ניתוחים ובסופו של דבר לקטוע את רגלה כתוצאה מזיהום שנגרם מהמסר החלוד, כך נאמר למושבעים במהלך משפט בן חמישה ימים בשבוע שעבר.

ג'ונס נאלצה בהתחלה לקטוע את האצבע השנייה שלה ברגל ימין לפני שהוסרו שלוש אצבעות נוספות. לאחר מכן נאלצו הרופאים לקטוע את רגלה מעל הברך כתוצאה מהזיהום.

ג'ונס מתניידת בכיסא גלגלים בשש השנים האחרונות, ילדיה הגדולים דואגים לפרנסתה, כך אמרו עורכי הדין שלה. חבר המושבעים התלבט במשך כשעתיים לפני שהעניקו לג'ונס את ה-10 מיליון דולר. היא משתמשת בכסף כדי לקנות רגל תותבת, להפוך את ביתה ליותר נגיש לכיסא גלגלים ולכסות את ההוצאות הרפואיות שלה, כך לדברי עורכי הדין שלה שהוסיף "אנחנו אסירי תודה לנצח".

זה לא השבוע של רשת וולמארט, אשה מאלבמה זכתה בכ-2 מיליון דולר לאחר שוולמארט האשימה אותה בגניבת אוכל. האשה זכתה ב-2.1 מיליון דולר לאחר שוולמארט האשימה אותה בגניבת מצרכי מזון בשווי 48 דולר.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, לסלי נרס' אוימה בתביעה על ידי ברשת הענקית, ונדרשה להחזיר 200 דולר, אך האשה הגישה תביעה משלה נגד הרשת לאחר שנעצרה בגין גניבת מצרכים בנובמבר 2016, למרות ששילמה עבור הסחורה באותה עת.

האשה עמדה לצאת מהחנות כאשר היא נעצרה על ידי המנהל. "אני זוכרת שנכנסתי לחדר הקטן הזה וחשבתי, 'זה ייפתר, זו הייתה טעות, זה לא היה בכוונה". למרות שהאישומים בוטלו שנה לאחר מכן, היא טענה שהיא קיבלה הודעות מעורכי הדין של הרשת, לטענתה הם איימו להגיש נגדה תביעה אזרחית אם לא תשלם 200 דולר. לפי החשד, משרד עורכי הדין הונחה על ידי וולמארט לשלוח לאשה את ההודעות, לטענתה.

חבר מושבעים פסק פה אחד לטובתה של האשה ופסק לה פיצויים בסך 2.1 מיליון דולר. כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'. עם זאת, רשת וולמארט אמרה לערוץ הטלוויזיה WKRG בהצהרה שהם "לא מאמינים שפסק הדין נתמך בראיות, והפיצויים שהוענקו עולים על המותר בחוק, אנחנו נגיש ערעור".

פיצוי כספי תביעת נזיקין וולמארט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד