י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא שעתה להפצרות

מתקפה ב'ידיעות' על רעיית רוה"מ גילת בנט: "הגברת 2"

מאמר ב'ידיעות' תוקף הבוקר את ההחלטה של משפחת בנט לצאת לחופשה, בו בזמן שראש הממשלה ממליץ לאזרחים שלא לטוס לחו"ל. "אם את, גברת בנט, לא מתייחסת ברצינות לבעלך, אל תצפי מאיתנו להתייחס אליו כך" | גורמים במשרד רוה"מ טוענים כי ניסו לשכנע את גב' בנט לא לצאת לחופשה - אך היא סירבה

מתקפה ב'ידיעות' על רעיית רוה"מ גילת בנט: "הגברת 2"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ההחלטה של רעיית ראש הממשלה, גילת בנט, לצאת לחופשה של מספר ימים בחו"ל עם הילדים, מובילה למתקפה קשה מכל קצוות הקשת הפוליטית. הדיווחים על כך שלמרות הפצרות גורמים בסביבת ראש הממשלה, רעייתו גילת התעקשה לצאת לחופשה, וזאת למרות שבעלה המליץ לאזרחי ישראל לא לטוס, מובילה למתקפה נגדה של העיתונאית סימה קדמון ב'ידיעות אחרונות'.

"ההחלטה של משפחת בנט לצאת לחופשת חנוכה בחו"ל היא הזויה, מקוממת, שלא לומר מטופשת באופן שמעורר דאגה", כותבת קדמון הבוקר (חמישי). לדבריה, אם נכונה השמועה שאשת ראש הממשלה יצאה למרות בקשת בעלה שלא לטוס כעת, "הרי שמדובר כאן בשיקול דעת מטריד של אשת ראש הממשלה. לא פלא שהיו מי שמיהרו לכנות אמש את גילת בנט "הגברת 2", כשהם רומזים לקפריזות של מי שעד לא מזמן נשאה בתואר של אשת ראש הממשלה".

עוד כותבת קדמון: "אם ראש הממשלה לא מצליח להשפיע על אשתו וילדיו, תהו אתמול רבים מאזרחי ישראל, איך הוא מצפה להשפיע על הציבור הישראלי. שהרי אחרי הכרזתו על מצב חירום והמלצתו לא לטוס כרגע לחו"ל מיהרו רבים מהם לבטל את חופשתם".

"כשהנשיא ריבלין, ראש הממשלה נתניהו ושרים אחרים שלחו אותנו לחגוג את ליל הסדר בלי המשפחה והם עצמם בילו את החג עם בני משפחתם", מזכירה קדמון, "האירוע הזה לא נשכח ולא נסלח, ומן הסתם כך יהיה גם עם נסיעתה של גילת בנט".

לסיום היא כותבת: "אם את, גברת בנט, לא מתייחסת ברצינות לבעלך, אל תצפי מאיתנו להתייחס אליו כך".

אחרי שמשפחתו המריאה אמש (רביעי) לחופשה בחו"ל למרות המלצתו להימנע מטיסות בעקבות גילוי הווריאנט החדש, ראש הממשלה נפתלי בנט ניסה להסביר מדוע זה בסדר שמשפחתו תטוס לחופשה.

בפוסט מפורט הסביר ראש הממשלה את הצעדים שנקט, כך שלא סגר את נתב"ג זאת בעקבות כך שמנעו את פרצת נתב"ג ו-100% מהנוחתים נבדקים. לדבריו, "בשלב זה מספיק ואין צורך לסגור לחלוטין את נתב"ג".

ראש הממשלה בנט מודה בפוסט המפורט כי הממשלה עדיין לא יודעת מספיק לגבי הווריאנט החדש. "אנחנו יודעים שהוא ככל הנראה מדבק הרבה יותר", מציין בנט, ומוסיף כי "ככל הנראה אדם שמחוסן שלוש פעמים מוגן מפני תחלואה קשה בצורה טובה בהרבה מבלתי מחוסנים או ממחוסנים חלקית". לגבי שאר המידע "ניאלץ לחכות למידע נוסף עוד כמה ימים", כותב בנט.

לגבי הביקורת על כך שמשפחתו המריאה לחופשה בזמן שהמליץ להימנע מטיסות מסביר ראש הממשלה, "משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הווריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים".

"משפחתי (בלעדיי, אני נשאר איתכם...) הייתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה", הוסיף וציין בנט כי "כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש".

"אזרחי ישראל חשובים לי בדיוק כמו ילדיי", מנסה בנט להסביר גם למה לא סוגרים את השמיים לגמרי , "אם הייתי חושב שהמצב מצריך סגירה הרמטית של השמיים - היינו עושים זאת. אולם מצב התחלואה המשופר של ישראל, היכולות שלנו בריצוף והתגובה המהירה בבדיקות ה PCR+ - כל אלה מאפשרים לנו, בשלב הזה, להמשיך את החיים במינימום הפרעה, ולהתנהל מתוך איזונים נכונים על המגבלות, שכוללות בידוד ובדיקה נוספת בחזרה".

בהתייחסות לכך שיוטל סגר בעקבות הווריאנט החדש אמר בנט, "כרגע לא, ומטרתי לעשות הכול כדי להימנע מכך. אבל למדנו כבר שעם הקורונה צריכים להיות עם יד על הדופק ובמקרים חריגים מאד להגיב מהר ובנחישות כדי להציל חיים. אם כולנו נתחסן במהירות ונשמור על ההנחיות כמו מסיכות בחללים סגורים ואוורור – נימנע מסגרים ומגבלות".

 

סימה קדמון גילת בנט נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד