י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברוך דיין האמת

טרגדיה בקהילה: יולדת צעירה בת 22 נפטרה

הלם בירושלים עם פטירתה הפתאומית של האישה הצעירה מרת אסתר געלא בלויא ע"ה מחסידות דושינסקיא שנפטרה בגיל 22 בעת שהייתה אמורה ללדת. היא פונתה לפני כשבועיים במצב אנוש לבית החולים שם חוברה למכשיר ה'אקמו' אך הלילה נפטר לבית עולמה

טרגדיה בקהילה: יולדת צעירה בת 22 נפטרה
נר צילום: pixabay

טרגדיה קשה ונוראה בקהילת חסידות דושינסקיא בירושלים: האישה הצעירה מרת ‏אסתר געלא בלויא ע"ה בת 22 מירושלים, התמוטטה לפני כשבועיים בפתע פתאום בבית הוריה ברחוב רש"י בירושלים, כוחות הצלה של מד"א שהוזעקו במהירות ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות. 

היא פונתה לבית החולים 'שערי צדק' בבירה שם הצליחו הרופאים להציל את בנה היילוד, היא חוברה למכשיר ה'אקמו' ורבים נשאו תפילות לרפואתה של אסתר געלא בת שרה רייזל, אך הלילה למגינת כל לב היא השיבה את נשמתה ליוצרה. 

המנוחה ע"ה בת הרב חיים יוסף דוד וייס בנו של הרב הגאון רבי שמעון וייס יו"ר וועד השחיטה של בד"ץ העדה החרדית אמה מרת שרה רייזל שתחי' בתו של הרב נתן יהודה שישא משגיח בישיבה קטנה של חסידות דושינסקיא.

התחנכה בבית החינוך 'בנות אסתר' דושינסקיא בירושלים, בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה האברך הרב יואל נחמן בלויא בנו של הרב אברהם בלויא מנהל ת"ת דושינסקיא בית שמש. 

מדובר במקרה טראגי שני במשפחת וייס, לפני כמה שנים שיכל סבה הרב שמעון וייס את בתו מרת אסתר דוידוביץ ע"ה 

מסע הלוויתה הבוקר (חמישי, נר רביעי של חנוכה) בשעה 11:00 מהיכל בית המדרש הגדול מהרי"ץ דושינסקיא ברחוב שמואל הנביא בירושלים להר המנוחות שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

טרגדיה יולדת חסידות דושינסקיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד