א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לאחר התפטרות המיליארדר

בן 37: משכורת עתק למנכ"ל החדש של 'טוויטר'

פרג אגרוואל, בן ה-37, שמונה למנכ"ל החדש של 'טוויטר' במקום ג'ק דורסי, יקבל משכורת שנתית ע"ס מיליון דולר. עם בונוסים הוא יוכל להגיע להכנסה שנתית של עד 2.5 מיליון דולר. בנוסף קיבל גם מניות של החברה בשווי 12.5 מיליון דולר

בן 37: משכורת עתק למנכ"ל החדש של 'טוויטר'
טוויטר צילום: pixabay

פרג אגרוואל, שכיהן כמנהל הטכנולוגיות ב'טוויטר' עד שג'ק דורסי הודיע על התפטרותו, מונה למנכ"ל החדש של הרשת החברתית, ומלבד הקידום המשמעותי יקבל גם תוספת ענקית למשכורת.

אגרוואל, בן ה-37, יקבל משכורת שנתית של מיליון דולר, כך על פי מסמכים שהגישה החברה לרשות לניירות ערך לבורסות בארה"ב. הוא יהיה זכאי גם לבונוס שנתי בהתאם לביצועי החברה, שיוכל להגיע עד לשווי של 150% מהמשכורת שלו. כלומר, הוא יוכל להגיע להכנסה שנתית של עד 2.5 מיליון דולר.

בנוסף אגרוואל קיבל גם מניות של החברה בשווי 12.5 מיליון דולר שיוקצו לו ב-16 פעימות במרווחים של רבעון החל מפברואר 2022.

המשכורת של אגרוואל רחוקה בהרבה מזו שקיבל קודמו בתפקיד, ג'ק דורסי; בשלוש השנים האחרונות קיבל דורסי משכורת של 1.4 דולר בשנה, זאת לאחר מספר שנים שבהן לא קיבל כלל משכורת. את המשכורת הנמוכה שלו הסביר דורסי ב"מחוייבות שלו ובאמונה בפוטנציאל של טוויטר ליצירת ערך ארוך טווח". הונו של דורסי מוערך כיום בכ-12 מיליארד דולר על פי 'בלומברג'.

אגראוול הצטרף לטוויטר ב-2011 כמהנדס תוכנה וצמח עם השנים בדרגות, עד שהפך לשותפו הקרוב של דורסי בשרטוט העתיד של הרשת החברתית. לפי CNBC היה אגרוואל שותף מרכזי בפרויקט שהוביל דורסי, ושאמור לאפשר תקשורת בין רשתות חברתיות שונות בממשק שדומה לאימייל.

טוויטר ג'ק דורסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד